استاندار قم عنوان کرد:

نقاط حادثه‌خیز قم اصلاح شود/ انتقاد از عدم ارائه آمار منسجم

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۷:۰۷:۳۶
کد خبر: ۹۲۲۶۳۶
استاندار قم گفت: با توجه به وجود نقاط حادثه‌خیز در جاده‌های استان قم که منجر به تصادف می‌شود، این نقاط باید بررسی و نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در هفتمین جلسه شورای ترافیک استان که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با تأکید بر تلاش برای کاهش تلفات تصادف‌های برون شهری و درون شهری استان قم، افزود: جان باختن حتی یک نفر در این حوادث جای بسی تأمل دارد؛ در این یک ماه اخیر آمار تصادفات بیشتر شده و باید در این جلسات به طور تخصصی راهکارهایی ارائه شود.

وی افزود: از پلیس راهور و پلیس راه استان قم انتظار بیشتری داریم هر دستگاهی هم به اندازه ظرفیت‌های خود باید وارد عمل شود چرا که پلیس به تنهایی نمی‌تواند انجام وظیفه نماید، باید همه دستگاه‌های مرتبط با هم همکاری کنند.

استاندار قم ادامه داد: در جلسات آینده باید بررسی شود که چرا موتورسوارها در زمینه تصادف درون شهری نقش بسیاری دارند و یا این که چرا نقاطی مانند بلوار الغدیر و یا بلوار زائر حادثه‌خیز هستند؛ باید نسبت به اصلاح آن اقدام کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در ایام و مناسبت‌های مذهبی و یا تعطیلات آخر هفته تلفات و آمار حوادث ترافیکی بیشتر می‌شود، گفت: باید برای این امر مهم هم چاره اندیشی شود و در این زمینه باید وظایف و ظرفیت‌های اورژانس و پلیس راهور مشخص شود.

سرمست با تأکید بر اینکه باید در زمینه ایجاد یک پد مشخصی برای بالگرد هوایی اقدام شود، گفت: در برنامه آتی باید دستگاه‌ها نسبت به ارائه آمار انسجام داشته باشند و برای برگزاری مجمع سلامت استان هم پیگیری شود.

وی اظهار داشت: باید نسبت به این حوادث احساس مسئولیت داشته باشیم و اگر مسئولیتی احساس کردیم در ارائه راهکار با سرعت وارد عمل خواهیم شد.

گفتنی است، استاندار معاون امور عمرانی را برای نشست‌های تخصصی‌تر در زمینه ترافیک مکلف کرد و با توجه به برگزاری ۶ جلسه در گذشته گفت: جلسات بررسی تا رسیدن به نتیجه مطلوب ادامه یابد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز