پیشنهاد معاون استاندار قم؛

جریمه های رانندگی در همان استان هزینه شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۶:۰۸:۳۱
کد خبر: ۹۲۲۶۴۰
جریمه های رانندگی در همان استان هزینه شود
معاون استاندار قم گفت: در بحث وصول جرائم رانندگی پیشنهاد می‌شود مبلغ جرائم وصول شده در خود استان‌ها هزینه شود و پولی که به عنوان جریمه اخذ می‌شود، باید برای رفع نقاط حادثه‌خیز همان استان هزینه شود چرا که با توجه به آمار بالای تصادفات برای رفع این نقاط حادثه‌خیز با کمبود اعتبار روبرو هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم،  محسن بهشتی در هفتمین جلسه شورای ترافیک که در سالن امام جواد(ع) استانداری قم برگزار شد، با اشاره به فوت ۵ نفر بر اثر تصادف رانندگی طی هفته گذشته در قم، افزود: با توجه به لغزندگی و حادثه‌خیز بودن بلوار امام علی(ع) باید نسبت به آسفالت دو طرف این بلوار اقدام شود.

وی عمده‌ترین بحث در این جلسه را پیگیری مصوبه برای شورای ترافیک کشور اعلام کرد که برای همه استان‌ها الزامی و ابلاغ شده است و گفت: همه استان‌ها ملزم هستند با توجه به افزایش آمار تصادفات هر ۶ ماه یک بار جلسه‌ای با حضور همه دستگاه‌های مرتبط و با حضور استاندار برگزار کنند.

معاون استاندار قم افزود: با توجه به آمار بالای تصادفات رانندگی در قم باید آسیب شناسی شود و راهکارهای تخصصی ارائه شده و در این شورا به عنوان مصوبه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: در جریان فوت ۵ نفر در تصادفات روزهای گذشته در قم ما نقاط حادثه‌خیز بسیاری داریم که باید رفع شود ولی با کمبود اعتبار روبرو هستیم.

بهشتی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در بحث وصول جرائم رانندگی پیشنهاد می‌شود مبلغ جرائم وصول شده در خود استان‌ها هزینه شود و پولی که به عنوان جریمه اخذ می‌شود، باید برای رفع نقاط حادثه‌خیز همان استان هزینه شود چرا که با توجه به آمار بالای تصادفات برای رفع این نقاط حادثه‌خیز با کمبود اعتبار روبرو هستیم.

 

نظر شما