مدیرکل ورزش و جوانان قم :

مجمع سالیانه تمام هیات‌های ورزشی قم برگزار می شود

۱۳۹۸/۰۸/۲۰ - ۰۸:۱۸:۴۶
کد خبر: ۹۲۲۶۴۶
مجمع سالیانه تمام هیات‌های ورزشی قم برگزار می شود
مدیرکل ورزش و جوانان قم، با تاکید بر اینکه تا دهه اول آذرماه امسال مجمع سالیانه تمام هیات‌های ورزشی قم برگزار میشود، گفت: دراین مجمع‌ها علاوه بر بررسی عملکرد مالی و اجرایی هیات‌های ورزشی ، برنامه‌های آینده هیات‌های ورزشی استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر رسول منعم در مجمع سالیانه هیات ژیمناستیک قم درسالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان این استان، تشکیل مجمع‌های سالیانه هیات‌های ورزشی را یکی از اولویت‌های این اداره کل دانست و گفت:  انتظار از اعضای مجمع سالیانه هیات‌های ورزشی این است که با آمادگی در این جلسات حاضر و در بررسی عملکرد هیات مشارکت فعال داشته باشند.

وی گفت:‌ طی چند ماه گذشته ۲۳ مجمع سالیانه هیات‌های مختلف ورزشی درقم برگزارکه ۲۰ مجمع با حضور رئیس فدراسیون های مختلف ورزشی برگزار شده‌است.

وی با تاکید بر اینکه تا دهه اول آذرماه امسال مجمع سالیانه تمام هیات‌های ورزشی قم برگزار میشود، گفت: دراین مجمع‌ها علاوه بر بررسی عملکرد مالی و اجرایی هیات‌های ورزشی ، برنامه‌های آینده هیات‌های ورزشی استان مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان قم،گفت: استعدادیابی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی، برنامه‌ریزی برای مسابقات استانی در رده های سنی پایه و همچنین استعدادیابی درمناطق محروم استان از جمله اولویت‌هایی است که باید مورد توجه هیات ژیمناستیک قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت:‌ رشته ژیمناستیک از جمله رشته‌های پایه و مادر است که توجه و تقویت این رشته ورزشی علاوه بر ارتقای این رشته بستر توسعه و تقویت سایر رشته های ورزشی را نیز فراهم می‌کند.

وی، ادامه داد: ژیمناستیک درقم به دلیل وجود زیرساخت‌های موجود دراستان از جمله رشته‌هایی است که دارای عملکرد مناسب است ولی انتظار و توقع از این رشته بیش از سطح کنونی است.

مدیرکل ورزش و جوانان قم، ادامه داد: بهرهمندی از زیرساخت‌های موجود، وجود مربیان باکیفیت و ایجاد ارتباط مناسب با انجمن ژیمناستیک آموزش و پرروش از جمله ظرفیت هایی است که در ارتقای این رشته ورزشی در قم می تواند بسیار اثرگذار باشد.

نظر شما