کارت ویژه ملاقات استاندار به کارآفرینان

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۰۷:۵۱:۵۴
کد خبر: ۹۲۳۷۴۴
کارت ویژه ملاقات استاندار به کارآفرینان
استاندار قم گفت: کارت ویژه ملاقات بی‌واسطه کارآفرینان با شخص استاندار دراسرع وقت عملیاتی و نهایی شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در نشست صمیمانه استاندار با کارآفرینان برتر قم بیان کرد:‌ ملاقات کارآفرینان استان با استاندار بعد از هماهنگی با دفتر استانداری باید در ظرف یک هفته انجام  گیرد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در زمینه ارزش کار درفرهنگ سیاسی کشور پارادوکس وجود داشته و مساله کار در فرهنگ آموزشی و خانوادگی نهادینه نمی‌شود.

استاندار قم بیان داشت: کارآفرینی صرفا در حوزه اقتصادی تعریف نمیشود و بخش بزرگی از سرمایههای اجتماعی، خدماتی و فکری را در برمی‌گیرد.

وی اضافه کرد: بسیاری از ایده‌های کارآفرینان به دلیل عدم حمایت‌های لازم در مرحله ایده متوقف شده و به مرحله محصول و ثروت نمی‌رسد.

سرمست تصریح کرد: برای توسعه کارآفرینی در استان قم باید بازتعریف دیگری از این مساله درجامعه صورت بگیرد از سرمایه‌های فکری، اقتصادی، انسانی و اجتماعی آن به نحو شایسته ای استفاده شود.

وی اضافه کرد: تشکیل کانون کارآفرینی استان قم می‌تواند ظرفیت‌های کارآفرینان استان را تجمیع و در راستای ساماندهی و ایجاد ارزش افزوده از آن حرکت کند.

استاندار قم تاکید کرد: حضور میدانی درواحدهای تولیدی برای در جریان گرفتن از مشکلات کارآفرینان و تولیدکنندگان استانی است.

سرمست گفت: مسئولان استانی نسبت به اجرای مصوبات نهایی شده در رابطه با کارآفرینان استان اهتمام داشته باشند.

استاندار قم تصریح کرد: ضمانت اجرایی مصوبات کانون کارآفرینی به پیگیری‌های دو سویه بین اعضای این کانون و مسئولان استانی بستگی دارد.

وی گفت:‌ یک سرمایه گذار واقعی ریسک پذیر نبوده بلکه محاسبه گری است که با توجه به شرایط اقتصادی جامعه برنامه ریزی و اقدام می‌کند.

وی گفت: نماینده کانون کارآفرینی استان می‌توانند در جلسات حوزه کار استان حضور پیدا کرده و به بیان مشکلات و دغدغه های خود بپردازند.

سرمست اظهار داشت: تولیدکنندگان استانی از ایده‌های کارآفرینان برای رونق تولید و اشتغال استفاده کنند.

استاندار قم گفت: ارزیابی کانون کارآفرینی استان در عملکرد مدیران دستگاه‌های اجرایی در ارزیابی نهایی مدیران استان موثر خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز