استاندار قم عنوان کرد

حمایت از ورزشکاران و قهرمانان اولویت مسئولان استان قم

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۱۰:۰۶:۲۸
کد خبر: ۹۲۴۵۴۱
حمایت از ورزشکاران و قهرمانان اولویت مسئولان استان قم
استاندارقم گفت: حمایت از ورزشکاران و قهرمانان قمی به لحاظ تبعات فرهنگی و اجتماعی که دارد افتخار بزرگی است، به همین علت برای مسئولان این استان یک اولویت می‌باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست درآیین تجلیل از افتخار آفرینان تاریخ ورزش قم درسالن اجتماعات فرهنگسرای جوان قم اظهار داشت: خوشبختانه این عزم هم درمسئولان و هم در نمایندگان قم وجود دارد.

وی با تاکید بر شناسایی استعدادهای ورزشی قم بیان داشت: اداره کل ورزش و جوانان باید مدیریت استعداد کند چرا که در این استان استعدادهای نهفته بسیاری داریم.

استاندار قم همچنین کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توسط علیرضا نجاتی کشتی گیر اهل قم را تبریک گفت و افزود: نجاتی و امثال آن نمونه‌هایی از این استعدادها هستند، که درصورت شناسایی، جذب، پرورش و نگهداری می‌توانند در عرصه‌ها و صحنه های مختلف افتخار آفرین باشند.

سرمست با بیان اینکه قم در عرصه‌های مختلف افتخار آفرینان زیادی داشته ولی کسب افتخار و موفقیت در ورزش حائز اهمیت می‌باشد، یادآور شد: ورزش زمینه ای برای شکوفایی و پرورش استعدادها است، و می‌تواند از آسیب‌های اجتماعی پیش‌گیری، نشاط اجتماعی را افزایش و درکل یک فضای سالم و با نشاطی را برای نسل جوان فراهم نماید.

استاندار قم گفت: نشاط سیاسی و اجتماعی برای جامعه یک ضرورت و پشتوانه توسعه همه جانبه و پایدار است.

وی ادامه داد: این توسعه به بار نمی‌نشیند مگر اینکه با یک روحیه تعامل و همدلی و وحدت، داشته‌ها و سرمایه های خود را ارزش بدهیم و به دیده یک سرمایه نگاه کنیم.

سرمست یادآور شد: قهرمانان ورزشی ما علاوه بر ورزش، قهرمان اخلاق و جوانمردی نیز هستند و این برای جوانان یک توفیق است که که رسم پهلوانی را در کنار افتخارهای تاریخی و همچنین سطح ملی و بین المللی خود رقم بزنند.

استاندار قم همچنین گفت: هرکس که درپیروزی استان در کسب سهمیه المپیک سهمی داشته از جمله فعالان اقتصادی که به رشد استعدادهای ورزشکاران کمک می کنند، شایسته تقدیر است.

وی بیان کرد:‌ برای موفقیت درعرصه های مختلف به دور اندیشی، اراده و انگیزه ای که بتواند ما را به قله های رفیع پیروزی برساند، نیاز داریم.

نظر شما