مدیرکل دفتر طرح ‌های ملی وزارت ورزش و جوانان:

الگوهای کارآفرینی به جوانان معرفی شوند / انتقاد از سیستم آموزشی کشور

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۴۹:۰۷
کد خبر: ۹۲۵۸۳۷
الگوهای کارآفرینی به جوانان معرفی شوند / انتقاد از سیستم آموزشی کشور
مدیرکل دفتر طرح ‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با انتقاد از سیستم آموزشی کشور گفت: متاسفانه این سیستم نسل جوان امروزی را برای کار کردن آماده نمی کند و به گونه ای است که جوان چه تحصیل کند و چه تحصیل نکند، محتاج شغل است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آل اسحاق در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با اشاره به موضوع اشتغال گفت: این امر در قشر تحصیل کرده نگرانی ایجاد کرده است که امید است در استان ها بتوان در راستای رفع آن کوشید.

مدیرکل دفتر طرح ‌های ملی وزارت ورزش و جوانان گفت: موضوع اشتغال نیروهای تحصیل کرده علاوه بر استان قم در دیگر استان ها نیز وجود دارد که البته برنامه ریزی در این خصوص نیز انجام شده تا بتوانیم شاهد از بین رفتن آن باشیم.

وی با انتقاد از سیستم آموزشی کشور گفت: متاسفانه این سیستم نسل جوان امروزی را برای کار کردن آماده نمی کند و به گونه ای است که جوان چه تحصیل کند و چه تحصیل نکند، محتاج شغل است.

آل اسحاق تاکید کرد: آموزش های لازم در زمینه اشتغال باید به جوانان داده شود و کارآفرینان نمونه به عنوان الگو معرفی و جوانان بتوانند به راحتی با آنها ارتباط گرفته و الگوبرداری کنند.

مدیرکل دفتر طرح ‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به جایگاه و ظرفیت جوانان گفت: در کشور شاهد هستیم که اتفاق های عظیمی توسط جوانان رقم می خورد که با شنیدن آنها امیدها افزایش یافته و برای آینده کشور نیز مفید است.

وی با اشاره به موضوع کارآفرینی گفت: دانش این موضوع یک دانش بومی است و هر دانشی فرهنگ خاص خود را می طلبد و از این رو لازم است که افرادی که در این حوزه متخصص هستند در عرصه کارآفرینی نیز تفکر داشته باشند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز