مدیرکل ورزش و جوانان استان قم خبر داد

برگزاری ۱۶۰ کارگاه آموزشی ازدواج در قم

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۸:۵۰:۱۲
کد خبر: ۹۲۵۸۳۹
برگزاری ۱۶۰ کارگاه آموزشی ازدواج در قم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به امر ازدواج جوانان گفت: ارائه آموزش به جوانان نکته بسیار مهمی است که امسال ۱۶۰ کارگاه با حضور جوانان استان در امر ازدواج برگزار کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم با اشاره به جایگاه و رویکرد به جوانان گفت: جوان با دو رویکرد تهدید و فرصت می تواند مورد توجه قرار گیرد و نباید به جوان نگاه تهدیدی داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: اگر نگاه ما به جوانان تهدیدی باشد، تمامی مسائل و اقدامات محدود کننده خوهد بود اما اگر دیدگاه ما به جوانان فرصتی باشد، تمامی برنامه ریزی ها برای جوانان بر مبنای ظرفیت جوانان خواهد بود.

وی تاکید کرد: نگاه ما به جوانان باید همه جانبه باشد و باید فعالیت ها را در اختیار جوانان قرار داد و از سوی دیگر با نظارت بر حسن انجام آن دقت نظر داشت.

منعم گفت: ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم، سال گذشته 57 مصوبه داشت که اجرایی کرد و شش کمیته نیز به صورت تخصصی در سال گذشته زیر نظر این ستاد فعالیت و برنامه های جوانان را دنبال می کردند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم با اشاره به امر ازدواج جوانان گفت: ارائه آموزش به جوانان نکته بسیار مهمی است که امسال 160 کارگاه با حضور جوانان استان در امر ازدواج برگزار کردیم.

وی با اشاره به پرداخت تسهیلات بانکی به جوانان گفت: بانک های استان در این خصوص عملکرد خوبی داشتند و با همکاری در توسعه امر ازدواج کوشیدند.

منعم گفت: همچنین توانستیم در راستای توزیع عادلانه زیرساخت ها، خانه جوان بخش کهک را افتتاح کنیم که مورد استقبال جوانان نیز قرار گرفته است.

نظر شما