رئیس شورای اسلامی شهر قم:

ظرفیت های قم باید معرفی شود/برنامه ریزی های گسترده در روز قم

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۱۱:۴۷:۱۶
کد خبر: ۹۲۵۹۴۱
ظرفیت های قم باید معرفی شود/برنامه ریزی های گسترده در روز قم
رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به روز قم گفت: فلسفه این روز این است که بتوانیم از پتانسیل ها استفاده کرده و قم را در جایگاه ملی و بین المللی معرفی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی با اشاره به روز قم گفت: 23 ربیع الاول سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به عنوان روز قم نامگذاری شده است که علاوه بر شورای شهر در شورای فرهنگ عمومی هم مصوب شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: برای این روز برنامه ریزی های خوبی تدارک دیده شده و امیدواریم بتوانیم در این ایام به معرفی جایگاه قم بپردازیم.

وی با بیان اینکه برای اولین سال، روز قم مطرح می شود گفت: شاید برای اولین سال، آن انتظارات را نداشته باشیم، اما با این وجود شاهد هستیم که در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم، برنامه ریزی ها انجام و اقدامات خوبی نیز در دستور کار است.

جلالی عنوان داشت: فلسفه این روز این است که بتوانیم از پتانسیل ها استفاده کرده و قم را در جایگاه ملی و بین المللی معرفی کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر قم با اشاره به جایگاه قم در زمینه ظرفیت های سرمایه گذاری و مذهبی گفت: قم در جذب توریست و همچنین ظرفیت های اقتصادی جایگاه مهمی در کشور و منطقه دارد که باید بستر این ظرفیت ها فراهم و معرفی شود.

وی تاکید کرد: روز قم، فرصت مناسبی برای معرفی این جایگاه است و همه دستگاه ها و مسئولان وظیفه دارند که در خصوص این روز برنامه ریزی کرده و به معرفی دستاوردهای قم بپردازند.

جلالی تصریح کرد: این روز طی سال های آینده نیز برنامه ریزی شده و هر ساله روز قم را با شکوه برگزار خواهیم کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز