تشریح برنامه های روز قم

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۷:۵۲:۰۸
کد خبر: ۹۲۶۱۲۹
تشریح برنامه های روز قم
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قم گفت: برای ساماندهی ورودی جعفریه کارهای قابل توجهی انجام شده است تا هر فردی که از این مسیر وارد قم می‌شود متوجه شود که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از این مسیر وارد قم شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن مالکی‌نژاد در دیدار شهردار و جمعی از مدیران شهری قم با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، با تاکید بر اینکه روز قم برای همه ما اهمیت خاصی دارد، اظهار کرد: در این روز و هفته جاری برنامه‌های مطلوبی برای شهر قم درنظر گرفته شده است که بخش قابل توجهی از آن‌ها به ارائه خدمات اجتماعی اختصاص دارد تا مردم در کنار این فضای مجازی از خدمات مختلف نیز بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به اینکه 20 تیم پزشکی در روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطق محروم قم به ارائه خدمات پزشکی خواهند پرداخت، عنوان کرد: در این تیم‌های متخصص جمعی از پزشکان متخصص و عمومی حضور دارند.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر قم از برپایی کاروان نمادین ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم یاد و مطرح کرد: برای ساماندهی ورودی جعفریه نیز کارهای قابل توجهی انجام شده است تا هر فردی که از این مسیر وارد قم می‌شود متوجه شود که حضرت معصومه سلام‌الله علیها از این مسیر وارد قم شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز