عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد

اجرای ویژه برنامه‌های روز قم با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد

۱۳۹۸/۰۸/۲۹ - ۰۸:۰۳:۴۳
کد خبر: ۹۲۶۱۳۶
اجرای ویژه برنامه‌های روز قم با بهره‌گیری از ظرفیت مساجد
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از فضاهایی که باید برنامه روز قم در آن اجرایی شود، مساجد است که از ظرفیت مساجد نیز در این روز بهره خواهیم برد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حسن مالکی نژاد با اشاره به فرارسیدن روز قم گفت: امسال با ابتکار صورت گرفته سالروز ورود حضرت فاطمه معصومه(س) به قم به عنوان روز قم نامگذاری شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: در این روز به دنبال معرفی ابعاد و ظرفیت های مختلف شهر مقدس قم هستیم و با وجود اینکه قم همه جنبه ها دارای کارکرد است، باید این بخش ها معرفی شود.

وی گفت: برنامه های گسترده ای برای روز قم در نظر گرفته شده و امسال با توجه به اینکه سال اول است، برنامه ها به صورت استانی دنبال می شود و از سال های آینده در ابعاد ملی و بین المللی نیز کار خواهیم کرد.

مالکی نژاد گفت: در روز قم، برنامه های گسترده ای تدارک دیده شده است که از جمله آن می توان به برگزاری تئاترهای خیابانی، اجرای تورهای قم گردی، نواختن زنگ مدارس، برگزاری جشنواره پرچم و... اشاره کرد.

وی گفت: همچنین با توجه به برگزاری برنامه های نشاط آور در این روز در نظر داریم برنامه های جشن های خانوادگی را در بوستان های قم برگزار کنیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر قم گفت: یکی از فضاهایی که باید برنامه روز قم در آن اجرایی شود، مساجد است که از ظرفیت مساجد نیز در این روز بهره خواهیم برد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز