معاون استاندارقم:‌

روند صعودی افزایش سرانه ورزشی قم باید ادامه یابد

۱۳۹۸/۰۸/۳۰ - ۱۳:۰۶:۲۶
کد خبر: ۹۲۶۵۹۳
روند صعودی افزایش سرانه ورزشی قم باید ادامه یابد
معاون امور عمرانی استانداری قم، بااشاره به بیان اینکه سرانه ورزشی قم از میانگین کشوری پایین است، گفت: افزایش سرانه ورزشی استان درسال‌های اخیر سیر صعودی داشته است و باید این روند ادامه داشته باشد تا به میانگین استاندارد سرانه ورزشی دست یابد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، محسن بهشتی، درآئین بهره‌برداری از چهار طرح ورزشی درمجموعه ورزشی تختی قم، با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی قم اظهارداشت:‌ تمام تلاش مجموعه استان، بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی دردست اقدام استان در زمان مقرر است.

وی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان، دستگاه پیشتاز استان درحوزه استفاده از ظرفیت قانونی ماده ۲۷ برای استفاده از بخش خصوصی در توسعه زیرساخت‌های ورزشی است گفت: در راستای بهره‌برداری، ساخت و توسعه زیرساخت‌های ورزشی، ورود بخش خصوصی و استفاده از این ظرفیت دردستور کار قرارگرفته‌است.

وی، با تاکید بر توسعه عدالت محور زیرساخت‌های ورزشی استان، گفت: قم درسال‌های گذشته با کمبود فضای ورزشی به ویژه استخر مواجه بود ولی امروز با بهره‌برداری از استخرهای متعدد درسطح استان، زیرساخت‌های ورزشی قم به سطح خوبی ارتقا یافته‌است.

معاون امور عمرانی استانداری قم، ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی و افزایش سرانه ورزشی این استان به طور قطع نقش موثری درکاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای نشاط اجتماعی خواهد داشت.

بهشتی، قم را شهری گردشگر پذیر دانست و اظهار داشت: هر میزان اماکن ورزشی و تفریحی درقم افزایش یابد میزان ماندگاری بیشتر گردشگران در این استان افزایش می‌یابد.

چهارطرح ورزشی با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال امروز طی آئینی با حضور جمشید تقی زاده معاون امور حقوقی، مجلس و هماهنگی امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان درقم به بهره‌برداری رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز