ارتقاء کیفی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۱:۳۹:۱۳
کد خبر: ۹۲۷۰۲۹
ارتقاء کیفی پنجمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم
مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم با اشاره به اینکه سال گذشته 540 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر قم ارسال شد گفت: در این دوره از جشنواره به دنبال این هستیم که از نظر کیفی شاهد ارتقاء آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مهدی تاجیک در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری جشنواره ابوذر با آیت الله علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد با اشاره به اینکه 12 هزار نفر در کشور عضو سازمان بسیج رسانه هستند بیان کرد: در استان قم 250 نفر از فعالان رسانه ای عضو سازمان بسیج رسانه هستند.

وی در ادامه با اشاره برنامه ها و اقدامات سازمان بسیج رسانه افزود: برگزاری دوره های آموزشی، جذب و سازماندهی فعالان رسانه ای و... از جمله فعالیت های این سازمان است.

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان قم با بیان اینکه استان قم مفتخر است که 4 دوره از جشنواره ابوذر را به شکل مطلوبی برگزار کند بیان کرد: امسال شاهد برگزاری پنجمین دوره جشنواره ابوذر هستیم و امیدواریم که در این جشنواره نیز شاهد اتفاقات خوبی در فضای رسانه ای استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 540 اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر ارسال شد خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره به دنبال این هستیم که از نظر کیفی شاهد ارتقاء آثار ارسال شده به دبیرخانه جشنواره باشیم.

 

نظر شما