رئیس هیات اسکواش استان قم خبر داد

برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش به میزبانی استان قم

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۰۹:۵۸:۳۰
کد خبر: ۹۲۷۴۲۷
برگزاری اردوی تیم ملی اسکواش به میزبانی استان قم
رییس هیات اسکواش استان قم گفت: اردوی تیم ملی زیر ۱۱ سال اسکواش کشور، پایان آذرماه در استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، نیره سادات حسینی گفت: هیات اسکواش استان قم در حال حاضر ۴۰ ورزشکار فعال دارد که ۲۵ نفر از آن‌ها خانم و ۱۵ نفر دیگر آقا هستند، در حال حاضر یکی از مربیان تیم ملی به صورت هفتگی با حضور در سالن اسکواش استان قم با ورزشکاران دختر و پسران زیر ۱۱ سال  استان قم تمرین می کند.

وی افزود: تمرکز فعالیت‌های هیات اسکواش قم بیشتر در رده سنی نونهالان و نوجوانان است تا در آینده بازیکنان و مربیان خوبی در استان داشته باشیم و این رشته ورزشی در قم توسعه پیدا کند.

رییس هیات اسکواش استان قم ادامه داد: تا به اینجا ۵ رقابت قهرمانی کشور در بخش بانوان و ۵ رقابت قهرمانی کشور در بخش آقایان برگزار شده که تیم اسکواش استان قم در همه این رقابت ها حضور پیدا کرده است.

وی افزود: هفته آینده تیم استان قم برای حضور در مسابقات بین المللی اصفهان جونیور با ۶ نماینده در رده‌های سنی ۱۰تا ۱۴ سال عازم استان اصفهان می‌شود.

حسینی در ادامه با اشاره به سختی دریافت مجوز حضور در مدارس و استعدادیابی اظهار کرد: استعدادیابی هیات اسکواش همچون سال های گذشته ولی بصورت دقیق‌تر برگزار می‌شود ولی حضور استعدادیاب‌های استان در مدارس کار بسیار دشواری است.

وی افزود: در هفته جاری برگزاری دوره داوری کشور را در استان قم خواهیم داشت و در پایان آذر ماه نیز میزبان اردوی تیم ملی زیر ۱۱ سال خواهیم بود، این اردو از ۲۶ تا ۲۹ آذر ماه با حضور ۴ ورزشکار از استان قم در سالن اسکواش مجموعه ورزشی هفت‌تیر برگزار می‌شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز