معاون فرهنگی و امور جوانان قم خبر داد

برگزاری دوره های آموزش پیش از ازدواج در قم

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۶:۳۲:۳۸
کد خبر: ۹۲۹۱۹۷
برگزاری دوره های آموزش پیش از ازدواج در قم
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان قم گفت: دوره های آموزشی پیش از ازدواج با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قم برگزار می شود.

روح الله رمضانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در قم، با اشاره به اهمیت ارائه آموزش پیش از ازدواج به جوانان گفت: این امر مورد تاکید بوده و در استان قم همواره در راستای ترویج این موضوع تلاش می کنیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان قم بیان داشت: تاکنون دوره های گسترده ای را برگزار کرده ایم که مورد استقبال نیز قرار گرفته و امیدواریم بتوانیم با برگزاری آن در راستای ترویج امر ازدواج و آموزش به جوانان بکوشیم.

وی بیان داشت: یکی از فضاهایی که برای ارائه آموزش های پیش از ازدواج در نظر گرفته می شود، مساجد است که توانسته ایم در مساجد نیز این دوره ها را برگزار و جوانان و خانواده آنها نیز با مباحث مورد نیاز آشنا می شوند.

رمضانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد در برگزاری این دوره ها نقش و مشارکت اساسی دارند که قرار است در جدیدترین دوره 30 کارگاه آموزشی برگزار شود.

معاون فرهنگی و امور جوانان قم گفت: این دوره ها در قالب هزار و 100 نفر ساعت آموزش ارائه شده که به منظور تحکیم خانواده و افزایش آمار ازدواج موثر خواهد بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز