«روز قم» بستری برای معرفی ظرفیت‌های شهر کریمه اهل بیت(س)

۱۳۹۸/۰۹/۰۷ - ۰۹:۲۷:۴۷
کد خبر: ۹۲۹۲۵۱
«روز قم» بستری برای معرفی ظرفیت‌های شهر کریمه اهل بیت(س)
رئیس شورای اسلامی شهر قم گفت: نام گذاری روز قم می‌تواند بستری برای معرفی ظرفیت‌های قم در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، گردشگری و سرمایه گذاری به جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عبدالله جلالی با اشاره به نامگذاری روز قم در سالروز ورود حضرت معصومه (س) به این شهر، اظهار کرد: قم، ظرفیت‌های بالایی دارد که بخشی از این ظرفیت‌ها بالفعل شده و بخشی دیگر از آن‌ها هنوز بالقوه است و حتی می‌توانیم بگوییم بسیاری از ظرفیت‌های شهر قم ناشناخته مانده است.

وی با اشاره فلسفه نام گذاری روز قم، گفت: نام گذاری روز 23 ربیع الاول به نام قم، بستری را فراهم می‌کند که ظرفیت‌های قم در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی،گردشگری و سرمایه گذاری بیشتر به جامعه معرفی شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: با توجه به موقعیت جغرافیایی که قم دارد، می‌تواند در جذب سرمایه‌گذار، توسعه شهر قم، ماندگاری زائرین و جذب توریسم مؤثر واقع شود.

وی با بیان اینکه روز قم به ابتکار شورای اسلامی شهر شکل گرفت و شورای فرهنگ عمومی آن را تصویب کرد، تصریح کرد: این رویداد در سال‌های آینده با همکاری همه دستگاه‌ها و مسئولین در جهت رسیدن به اهدافش گام بردارد.

جلالی تاکید کرد: برای روز 23 ربیع الاول که با عنوان روز قم گرامی داشته می‌شود برنامه‌های خوبی در نظر گرفته شده بود که در این راستا می‌شود به نواختن زنگ قم در دبیرستان ماندگار امام صادق (ع) اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم مسوولین قم بتوانند از ظرفیت‌های نام گذاری این روز برای معرفی شهر قم بیش از پیش در همه عرصه‌ها بهره ببرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز