استاندارقم :

اولویت قم ایجاد فضای امن و سالم در انتخابات است

۱۳۹۸/۰۹/۰۸ - ۰۷:۰۰:۰۰
کد خبر: ۹۲۹۴۶۶
اولویت قم ایجاد فضای امن و سالم در انتخابات است
استاندار قم ،‌اولویت استان را ایجاد فضای امن و سالم در انتخابات عنوان کرد و گفت: مسئولان مکلف به اجرای دقیق وظایف قانونی خود در انتخابات هستند و باید از هرگونه جانبداری در راستای برگزاری انتخابات پرشور ، سالم و باشکوه اجتناب ورزند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد انتخابات استان در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری قم، با بیان ابعاد بین المللی انتخابات و اهمیت مشارکت حداکثری ، اظهار کرد: تعامل و هماهنگی همه بخش ها و مجریان برگزاری انتخابات از ضروریات اجرای انتخابات است .

وی به تکالیف قانونی هیات های اجرایی، نظارت و بازرسی انتخابات در استان ها اشاره کرد و افزود: حضور افراد متدین، باتجربه و متعهد در این هیات ها نوید برگزاری سالم و قانونمند انتخابات را می دهد.

استاندار قم با بیان اینکه خوشبختانه همگرایی و هماهنگی لازم بین اعضای برگزاری انتخابات و هیات های نظارت و بازرسی بخوبی شکل گرفته است، افزود: از الزام های برگزاری انتخاباتی قانونمند و سالم اجرای دقیق قانون برگزاری انتخابات در مراحل مختلف دانست .

وی به بروز بحران های مختلف در طول سالهای گذشته در کشور اشاره و ابراز کرد: دشمنان نظام در هر زمان مترصد فرصتی هستند تا با ضربه به نظام و کشور به اهداف شوم خود دست یابند که خوشبختانه با عمل به منویات مقام معظم رهبری توجه به اصل قانون اساسی و نیز تعامل همه جانبه از تمام این بحران ها با اقتدار عبور کرده ایم.

استاندار قم جایگاه بین المللی قم و لزوم برگزاری انتخابات در طراز جایگاه ویژه قم را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: در انتخابات سال جاری با توجه به حضور بزرگان و علما و مراجع معظم در قم، و تعامل ارکان قوای سه گانه در استان و نیز نقش نیروهای مردمی، در خاستگاه انقلاب اسلامی صحنه های پر شور انتخابات را نمایش می دهیم.

وی همچنین با تاکید بر تکلیف مسولان استان در برقراری امنیت و سلامت در انتخابات، بیان داشت: در چنین شرایطی، زمینه رقابت سالم و انتخاب آگاهانه و با اطمینان مردم باید فراهم شود که نتیجه آن حضور حداکثری مردم و بازتاب اقتدار ملی را در پی خواهد داشت.

نظر شما