با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم؛

رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم منصوب شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۹ - ۱۳:۴۳:۱۰
کد خبر: ۹۳۰۰۱۱
رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم منصوب شد
طی حکمی از سوی فرمانده سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) و با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، سرهنگ ابوالفضل چهره نما به عنوان رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم با تشکر از خدمات و فعالیت های سرهنگ رضایی رئیس سابق سازمان بسیج جامعه پزشکی قم، برای سرهنگ چهره نما رئیس جدید سازمان بسیج جامعه پزشکی استان قم، آرزوی موفقیت کرد.

وی توجه به تفکر بسیجی را مدنظر قرار داد و گفت: بسیج یک فرهنگ است که در راستای ارتقا این فرهنگ باید تلاش کرد و نباید تصور کنیم که بسیج محدود به یک گروه خاص می شود، چرا که بسیج متعلق به همه مردم بوده و فرهنگ بسیجی در تمامی جامعه باید نهادینه شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به لزوم توجه به متدهای به روز جامعه گفت: باید با بهره گیری از این ظرفیت ها در گسترش فرهنگ بسیج بکوشیم و بدانیم که غرب با استفاده از این ظرفیت ها در راستای ترویج فرهنگ غلط در حال تلاش است که ما می توانیم با معرفی دقیق فرهنگ متعالی بسیج، در برابر توطئه های غرب ایستادگی کنیم.

دکتر قدیر همچنین به برگزاری اردوهای راهیان نور اشاره کرد و گفت: این طرح به عنوان یک اقدام عملی برای گسترش فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه مطرح است که توانسته اقدامات ارزشمند و گسترده ای را در توسعه این امر مهم انجام دهد.

سرهنگ کبیری پور معاون هماهنگ کننده سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) نیز در این جلسه گفت: توجه به ظرفیت های موجود باید در دستور کار بسیج جامعه پزشکی قرار گیرد تا بتوان خدمات رسانی گسترده در جامعه ایجاد کرد.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب گفت: توجه به این بیانیه باید در دستور کار باشد و باید بسیج جامعه پزشکی در توسعه سبک زندگی اسلامی و امر سلامت که مورد تاکید بیانیه گام دوم انقلاب است، از ظرفیت نخبگان بسیجی استفاده کند.

سرهنگ کبیری پور تاکید کرد: معرفی دستاوردهای بسیج در حوزه پزشکی امر مهمی بوده که نباید بسیج جامعه پزشکی از آن غافل شود و این امر در خنثی سازی توطئه های دشمن نیز موثر است.

حجت الاسلام و المسلمین عظیمی نماینده ولی فقیه در بسیج اقشار و متخصصین سپاه امام علی ابن ابیطالب(ع) نیز ضمن قدردانی از تلاش های دکتر قدیر گفت: دکتر قدیر به عنوان فرد موسس در تاسیس بسیج جامعه پزشکی بوده است که این نشان دهنده عمق نگاه ایشان است.

وی بیان داشت: توجه به هم افزایی در اقشار بسیج بسیار مهم است که باید از آن استفاده و در توسعه هیات های اندیشه ورز کوشید.

سرهنگ رضایی رئیس سابق بسیج جامعه پزشکی استان قم نیز در این جلسه گفت: در حال حاضر 12 کانون فعال در بسیج جامعه پزشکی استان قم در حال خدمات رسانی هستند و در راستای اجرای طرح شهید رهنمون نیز تلاش کرده ایم تا بتوانیم در توسعه این موضوع بکوشیم.

وی بیان داشت: سال 96 تنها دو تیم در راستای خدمات رسانی پزشکی به مردم در مناطق محروم فعال بودند که امروزه این تعداد به 25 تیم فعال رسیده است و هر ماه با حضور در مناطق محروم در حال تلاش هستند.

شایان ذکر است در پایان این جلسه از خدمات سرهنگ رضایی قدردانی و سرهنگ ابوالفضل چهره نما به عنوان رئیس جدید بسیج جامعه پزشکی استان قم منصوب شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز