دومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۲۶:۲۳
کد خبر: ۹۳۰۷۹۲
دومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب برگزار می‌شود
دومین المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قم برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت الاسلام والمسلمین سعید روحانی با اشاره به اهداف برگزاری المپیاد ورزشی فرزندان انقلاب در قم گفت: این المپیاد در راستای آشنایی نسل جوان و نوجوان استان با پیشرفت‌ها و دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم با اشاره به اهمیت ترویج ورزش برای نسل جوان افزود: در کنار ورزش و رقابت سالم، باید بحث ترویج فرهنگ انقلاب و انقلابی بودن نیز توجه شود.

وی تصریح کرد: در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، انقلابی که به ملت ایران شرافت داد و کشور را از بند غربی‌ها و تفکرات غرب گرایانه رهایی بخشید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد فرهنگی هنری استان قم تصریح کرد: مسابقات المپیاد تفریحی ورزشی فرزندان انقلاب به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم و دبیرخانه کانون‌های مساجد قم برنامه ریزی شده که با هدف بزرگداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ،گرامیداشت روز قم و گرامیداشت چهلمین سالگرد تشکیل بسیج برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش خواهران دررده های سنی 7 تا 13 سال، 14 تا 18سال و بالای 18 سال ویژه برادران و دو رده سنی زیر 16 و بالای 16 ویژه خواهران برگزار می شود.

حجت الاسلام روحانی با اشاره به رشته های ورزشی این دوره از مسابقات افزود: این مسابقات در رشته های فوتبال دستی، تنیس روی میز، طناب کشی و دارت برگزارمی شود.

وی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این المپیاد تا 15آذر مهلت دارند از طریق کانون های مساجد ثبت نام کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز