استاندار قم قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات جهانی را تبریک گفت

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۴:۴۳:۴۶
کد خبر: ۹۳۱۲۸۴
استاندار قم قهرمانی کاراته کای قمی در مسابقات جهانی را تبریک گفت
استاندار قم در پیامی کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته توسط امیر مهدی زاده، ورزشکار قمی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام بهرام سرمست آمده است: کسب مدال طلای مسابقات جهانی کاراته ۲۰۱۹ اسپانیا، توسط جناب آقای امیر مهدی زاده قهرمان قمی بااخلاق و شایسته عضو تیم ملی کاراته کشورمان، افتخاری بزرگ برای ورزش استان قم و موجب غرور و شادمانی مردم عزیز ایران و هم استانی‌های ارجمند گردید.
 پیام ادامه یافته است: ضمن ابراز خرسندی، این موفقیت ارزنده ورزشی را به این ورزشکار نامی، مربیان و خانواده محترم وی و نیز جامعه ورزش استان تبریک عرض نموده، توفیق و سربلندی روزافزون همه ورزشکاران و افتخارآفرینان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و قم مقدس در میدان‌های ورزشی را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

امیر مهدی زاده در مسابقات لیگ جهانی کاراته در کشور اسپانیا در نخستین مبارزه  با برتری ۳ بر ۲ مقابل کامیلو از شیلی کار خود را آغاز کرد و پس‌ازآن با نتیجه  ۲ بر یک عامریونساز بلژیک را شکست داد. مهدی زاده دور سوم موفق شد داکاستا از فرانسه را  ۳ بر صفر شکست دهد. در ادامه مهدی زاده فوناهاشی از ژاپن را ۶ بر ۲ از پیش رو برداشت و در نیمه‌نهایی هم ۲ بر صفر شنیوهارا دیگر ژاپنی حاضر در این وزن شکست داد و به فینال آخرین مرحله لیگ جهانی کاراته وان راه یافت.

مهدی زاده برای کسب مدال طلا به دیدار «عمر» از ترکیه رفت و این دیدار با نتیجه تساوی صفر بر صفر به پایان رسید درنهایت با رای  داوران برنده این دیدار شد و به مدال طلای این رقابت‌ها دست‌یافت.

نظر شما