آغاز به کار ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در قم/۱۱ نفر در روز اول کاندیدا شدند

۱۳۹۸/۰۹/۱۶ - ۱۱:۱۷:۲۸
کد خبر: ۹۳۳۰۵۰
آغاز به کار ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان در قم/۱۱ نفر در روز اول کاندیدا شدند
در حالی که همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات میان دوره ای خبرگان رهبری نیز برگزار می شود، ثبت نام کاندیدا در استان قم آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، انتخابات مجلس شورای اسلامی، اسفند ماه امسال در حالی همزمان با سراسر کشور در قم برگزار می شود که سه نماینده از مردم مجوز حضور در پارلمان را خواهند گرفت.

ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی تا روز شنبه (16 آذرماه) ادامه خواهد داشت که تا روز جمعه یعنی یک روز مانده به روز آخر، 78 داوطلب ثبت نام کرده بودند.

در این میان شاهد برگزاری انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری در استان قم نیز هستیم که ثبت نام از داوطلبان برای کاندیداتوری از روز جمعه (15 آذرماه) آغاز شد و در همین روز اول 11 نفر به فرمانداری قم مراجعه و ثبت نام کردند.

مرتضی حیدری، در خصوص این ثبت نام ها گفت: فرمانداری قم این روزها شاهد حضور داوطبان برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است که سعی کرده ایم با تمام توان در راستای امر ثبت نام فعالیت داشته باشیم.

فرماندار قم گفت: ثبت نام از داوطلبان کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی روز شنبه (16 آذرماه) به اتمام می رسد و تاکنون 78 نفر از حوزه انتخابیه قم ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری گفت: ثبت نام از کاندیدای این مجلس نیز از روز جمعه (15 آذرماه) آغاز شد که طی روز اول 11 نفر به فرمانداری قم مراجعه و اقدام به ثبت نام کرده اند.

فرماندار قم عنوان داشت: جلسات منظم با حضور اعضای هیات اجرایی و هیات نظارت در حال انجام است و تلاش خواهیم کرد تا به بهترین نحو ممکن مراحل انتخابات را دنبال کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز