برنامه های جامعه المصطفی در هفته پژوهش تشریح شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۱۰:۴۸:۴۱
کد خبر: ۹۳۵۰۳۶
برنامه های جامعه المصطفی در هفته پژوهش تشریح شد
مسؤول اداره پشتیبانی معاونت پژوهش جامعه المصطفی(ص) در تشریح برنامه های این معاونت در هفته پژوهش از برگزاری نشست های علمی، هم اندیشی مدیران و معاونان و همچنین راه اندازی توانمندی های پژوهشی المصطفی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، علیرضا مقدم در نشست خبری به مناسبت هفته پژوهش در ساختمان مرکزی جامعه المصطفی(ص) در قم برگزار شد، در تشریح برنامه های این مرکز بزرگ حوزوی در هفته پژوهش اظهار داشت: برنامه های ما از 23 آذرماه آغاز شده و تا 28 آذرماه ادامه دارد.

مسؤول اداره پشتیبانی معاونت پژوهش جامعه المصطفی(ص) گفت: 23 آذرماه نشست هم اندیشی رؤسا و معاونان پژوهشی واحدهای آموزشی حوزوی با حضور رییس جامعه المصطفی(ص) در مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) در سالن شهید عارف الحسینی از ساعت 18 تا 20:30 برگزار می‌ شود.

وی عنوان کرد: این جلسه در حقیقت هفتمین دوره اجلاسیه مراکز پژوهشی حوزوی است که با حضور 115 مرکز پژوهشی حوزوی به میزبانی جامعه المصطفی(ص)  برگزار می‌ شود.

مسؤول پشتیبانی معاونت پژوهش جامعه المصطفی العالمیه(ص) خاطرنشان ساخت: 24 آذرماه افتتاحیه نمایشگاه آثار پژوهشی با حضور مدیران کل و معاونان و رییس جامعه المصطفی(ص) در مجتمع امین واقع در سه راه سالاریه برگزار می‌شود که این برنامه از ساعت 10 تا 12 صبح خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های دیگر جامعه المصطفی(ص) در هفته پژوهش ابراز کرد: روز دوشنبه 25 آذرماه اجلاسیه ای برای نکوداشت پژوهشگران، انجمن هاو تشکل های علمی برتر جامعه المصطفی برگزار می شود که این برنامه با سخنرانی جانشین محترم جامعه المصطفی در سالن عارف الحسینی مجتمع امام خمینی(ره) از ساعت 9 تا 12 صبح برگزار می‌ شود.

مقدم ابراز کرد: روز سه شنبه برنامه بازدید را از نمایشگاه خواهیم داشت و روز چهارشنبه 27 آذرماه از ساعت 9 تا 12 اجلاسیه دوم ما است که با حضور اساتید، مدیران و دبیران پژوهشی المصطفی(ص) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عباسی در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار می‌ شود.

وی افزود: پنجشنبه 28 آذرماه اختتامیه نمایشگاه ما با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس بخش بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب در حسینیه قدس مجتمع امین از ساعت 9 تا 12 برگزار می‌ شود.

مسؤول پشتیبانی معاونت پژوهش جامعه المصطفی العالمیه(ص) ابراز داشت: عصر روز پنجشنبه 28 آذرماه از ساعت 18 تا 19:30 در مدرسه فیضیه قرار است برنامه و نشستی علمی تحت عنوان «پژوهش، حوزه و بین الملل» داشته باشیم که با مشارکت مراکز پژوهشی حوزه برگزار شود که حجج اسلام والمسلمین حمید محمدی از پژوهشگران موفق حوزه علمیه قم و دکتر انصاری از اساتید دانشگاه تهران در این میزگرد شرکت می‌ کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز