معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان قم خبر داد:

برگزاری کارگاه آموزشی بررسی موانع پیش روی ازدواج جوانان در قم

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۱:۲۸:۳۳
کد خبر: ۹۳۶۶۵۰
برگزاری کارگاه آموزشی بررسی موانع پیش روی ازدواج جوانان در قم
معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان قم از برگزاری کارگاه آموزشی بررسی موانع پیش روی ازدواج جوانان در قم با حضور دانشجویان در دانشگاه قم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی، با اشاره به اهمیت برگزاری دوره های آموزشی پیش از ازدواج برای جوانان گفت: در این راستا معاونت جوانان برنامه ریزی های گسترده ای انجام داده و با تشکیل کارگروه هایی در راستای رفع موانع ازدواج جوانان می کوشد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان قم گفت: در ششمین جلسه کمیته کارشناسی ستاد ساماندهی امور جوانان استان قم موانع پیش روی ازدواج جوانان با حضور دکتر رضایی عضو هیئت علمی دانشگاه قم بررسی و راهکارهای اجرایی احصاء می شود.

وی عنوان داشت: هم افزایی خوبی در راستای رفع مشکلات ازدواج جوانان در قم ایجاد شده که همه دستگاه های اجرایی و همچنین خیرین در این زمینه ورود کرده اند.

رمضانی تاکید کرد: تلاش می کنیم تا با استفاده از راهکارهای اجرایی نخبگان علمی، دانشگاهی و جوانان در حد توان نسبت به رفع مشکلات ازدواج جوانان برنامه ریزی و اقدام لازم را انجام داده و بکوشیم تا امر ازدواج توسعه یابد.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان قم با اشاره به فعالیت های سازمان های مردم نهاد گفت: یکی از ظرفیت های موثر، استفاده از این سازمان هاست تا بتوانند در راستای تسهیل شرایط ازدواج تلاش کنند.

وی افزود: تعدادی از سازمان های مردم نهاد جوانان به صورت تخصصی در حوزه ازدواج در دو بخش آموزش و تسهیل ازدواج فعالیت می کنند و جوانان متقاضی می توانند با مراجعه به خانه جوانان استان در کارگاه های آموزشی پیش از ازدواج شرکت کنند.

رمضانی گفت: از سوی دیگر مجموعه هایی در زمینه ایجاد شبکه تخفیف در ارائه خدمات ازدواج فعالیت دارند که زوجین جوان می توانند با مراجعه به خانه جوان از این خدمات نیز استفاده کنند.

معاون فرهنگی و امور جوانان ورزش و جوانان قم با اشاره به انجام مشاوره های رایگان پیش از ازدواج گفت: در این خصوص که با هدف ازدواج صحیح و تحکیم خانواده برگزار می شود، کارشناسان به ارائه مباحث می پردازند و علاقه مندان جهت ثبت نام می توانند با شماره 36564710  تماس حاصل فرمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز