مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

۶۸ درصد یارانه بگیران استان قم سبد معیشتی دولت را دریافت کردند

۱۳۹۸/۰۹/۲۵ - ۰۵:۲۳:۴۸
کد خبر: ۹۳۷۰۰۷
۶۸ درصد یارانه بگیران استان قم سبد معیشتی دولت را دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم با بیان این که ۶۸ درصد یارانه بگیران استان قم سبد معیشتی دولت را دریافت کردند، به تشریح اقدامات صورت گرفته برای پاسخگویی به معترضان پرداخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مصطفی کاویانی در نشست خبری معاونت هماهنگی امور اقتصادی که در سالن امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، با اشاره به فعالیت های سازمان تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم اظهار داشت: در بحث سبد معیشتی بعد از گران شدن بنزین، از 335 هزار و 800 خانواده یارانه بگیر استان به 228 هزار و 499 خانوار سبد معیشیتی پرداخت شده که در استان قم 68 درصد بوده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: دلیل پرداخت نشدن به یارانه به برخی از افراد بارها از طریق رسانه های استان قم اعلام شده که دریافت حقوق بالا، داشتن  ملک های پرقیمت در استان تهران، خودروهای گران قیمت و امثال آن بوده است.

وی عنوان کرد: در استان قم علاوه بر شماره ثابتی که اعلام شد، میز خدمت نیز برای پاسخگویی راه انداختیم که بیش از شش هزار مراجعه حضوری داشتیم و جلساتی در فرمانداری و با راهنمایی مهندس غضنفری داشتیم تا اشتباهاتی که رخ داده است پیگیری شود.

کاویانی اضافه کرد: به عنوان مثال برخی افرادی که وام های خانگی داشتند و به این دلیل میزان گردش حساب آنها بالا رفته بود و از این جهت سبد معیشتی نگرفتند، پیگیری شده و یارانه آنها پرداخت شده است یا این که برخی افراد قبلا دارای املاکی بودند که هم اکنون نیز در سیستم ها به اسم آن ها مانده است.

کاویانی با اشاره به این که نرخ بیکاری استان از سال 94 تا 98 دراستان روند نزولی داشته است، گفت: این نرخ در تابستان امسال 4/10 درصد بوده است که با توجه به نرخ سال گذشته بسیار خوب است و در سال 97 با توجه به 4200 میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان قم، 14 هزار شغل به صورت مستقیم ایجاد شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: ما عملا تثبیت اشتغال و کاهش اندک بیکاران را داشتیم و تا 30 آبان ماه نیز از پیش بینی که با سرمایه گذاری 4700 میلیارد تومان داشتیم، 56 درصد تحقق یافته است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز