امیرآبادی خبر داد:

کاهش هزینه های دولت در سال ۹۹

۱۳۹۸/۰۹/۲۷ - ۱۶:۰۵:۱۸
کد خبر: ۹۳۸۴۲۱
کاهش هزینه های دولت در سال ۹۹
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر کاهش هزینه‌های دولت در بودجه سال ۹۹ گفت: این بودجه به‌طور کامل انقباضی است و از هفته آینده در کمیسیون تلفیق مجلس بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، احمد امیرآبادی فراهانی در جلسه شورای اداری قم گفت: در هزینه‌های جاری کشور و دولت باید مراقبت لازم انجام شود تا هزینه‌های غیرضروری دولت تا آنجا که امکان دارد در سال آینده کاهش یابد.

وی ادامه داد: کف تعیین‌شده دولت برای اخذ مالیات از حقوق کارکنان باید موردبازنگری قرار گیرد، چراکه این پیشنهاد دولت با توجه به میزان افزایش قیمت بنزین و تورم در کشور تناسبی ندارد.

امیرآبادی در ادامه بابیان اینکه کنگره شهدای قم سال آینده در این استان برگزار می‌شود گفت: این کنگره برای بزرگداشت ۶ هزار شهید استان است که در این زمینه همه دستگاه‌های قم به‌صورت جدی مشارکت کنند.

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین تاکید کرد: یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای استان در نظر گرفته‌شده است که متاسفانه به دلیل عدم همکاری دستگاه‌ها استان با شهرداری امکان خروج این مبلغ از استان تا پایان سال وجود دارد.

وی ادامه داد: دستگاه‌های استان باید بدهی خود با شهرداری را محاسبه و از طریق اسناد خزانه که برای این منظور به استان اختصاص داده‌شده، اقدام لازم را تا پیش از پایان سال انجام دهند.

امیرآبادی تاکید کرد: هم‌اکنون مردم با مشکل‌های مختلف اقتصادی دست‌به‌گریبان هستند که مسئولان باید تمام تلاش خود را در کاهش فشار اقتصادی به مردم انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز