معاون فرهنگی و امور جوانان قم عنوان کرد

لزوم توجه و اهتمام تمام دستگاه در توسعه امر ازدواج

۱۳۹۸/۰۹/۲۹ - ۰۴:۴۷:۵۴
کد خبر: ۹۳۸۷۶۷
لزوم توجه و اهتمام تمام دستگاه در توسعه امر ازدواج
معاون فرهنگی و امور جوانان قم بر توسعه امر ازدواج و تلاش همه دستگاه ها در این خصوص تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، روح الله رمضانی در جلسه هماهنگی مراکز مشاوره ازدواج در محل دفتر معاونت فرهنگی و امور جوانان قم برگزار شد گفت: تسهیل شرایط ازدواج جوانان باید در دستور کار دولت، بخش خصوصی، خیرین، مراکز مشاوره و خانواده ها قرار گیرد.

وی تاکید کرد: باید به جوانان کمک کرد تا در راستای امر ازدواج کوشیده و از سوی دیگر توسعه امر ازدواج را شاهد باشیم.

معاون فرهنگی و امور جوانان قم با اشاره به فعالیت مراکز مشاوره ازدواج گفت: این مراکز نقش بسزایی در ترغیب جوانان به تشکیل خانواده و هدایت جوانان به سمت ازدواج موفق آگاهانه ، به هنگام و پایدار خواهد داشت.

رمضانی گفت: در استان قم مراکز مشاوره ازدواج بسیاری فعالیت می کنند که انتظار است این مراکز حرفه ای و با نگاه دقیق امر ازدواج را رصد و در توسعه این موضوع مهم بکوشند.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی در فرآیند ازدواج جوانان مشکلات فرهنگی و نگرش غلط در زمینه ازدواج هست که باید خانواده ها و جوانان چارچوب اشتباه ازدواج های سخت و هزینه بر را شکسته و با توکل به خدای متعال از فضل الهی در این زمینه بهره مند شوند.

معاون فرهنگی و امور جوانان قم گفت: مراکز مشاوره نسبت به برگزاری کارگاه های آموزشی گسترده ویژه جوانان اقدام کنند و اداره کل در این زمینه آماده همکاری با مراکز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز