امدادرسانی جمعیت هلال احمر قم به ۳۴۰۰ حادثه دیده در پاییز

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۲:۲۹:۱۶
کد خبر: ۹۴۰۲۵۲
امدادرسانی جمعیت هلال احمر قم به ۳۴۰۰ حادثه دیده در پاییز
معاون امداد و نجات و جمعیت هلال احمر استان قم گفت: امدادگران جمعیت هلال احمر به ۳۴۵۷ نفر حادثه دیده در پاییز خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هادی سلیمی با اشاره به عملکرد سه ماهه مدیریتی عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده قم از اول مهرماه سال جاری تاکنون اظهار کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته، ۷۱ مورد شامل ۲ مورد برف و کولاک، ۵۱ مورد جاده‌ای، یک مورد خدمات حضوری و ۱۰ مورد خدمات مناسبتی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین در این مدت یک مورد سیل و آبگرفتگی و ۶ مورد حوادث کوهستان گزارش شد.

وی بیان کرد: مجموع کل حادثه دیدگان، ۳۴۵۷ نفر است که در این باره شامل یک نفر در برف و کولاک و ۱۵۳ نفر در حوادث جاده ای و یک نفر خدمات حضوری و ۳۲۵۴ نفر در خدمات مناسبتی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین در سیل و آبگرفتگی تعداد ۳۵ نفر و حوادث کوهستان نیز ۱۳ نفر نجات یافتند.

وی با اشاره به مجموع کل آسیب دیدگان شامل ۳۴۴۳ نفر بیان کرد: در برف و کولاک یک نفر و در حوادث جاده ای۱۴۰ نفر دچار آسیب شدند و در خدمات حضوری یک نفر آسیب‌دیده و در خدمات مناسبتی۳۲۵۴ نفر حضور یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همچنین ۳۵ نفر در سیل و آبگرفتگی و ۱۲ نفر در حوادث کوهستان و یک نفر در برف دچار آسیب شدند.

وی افزود: مجموع کل نجات یافتگان شامل ۳ نفر انتقالی و سرپایی است که در خدمات حضور نیز یک نفر و در خدمات مناسبی دو نفر و مجموع کل افراد اسکان داده شده یک نفر گزارش شد.

سلیمی عنوان کرد: مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده در پاییز ۸۰ تیم و نیروهای عملیاتی ۲۳۹ نفر و مجموع کل آمبولانس اعزام شده ۱۷ دستگاه برای 3 مورد عملیات اطفاء حریق است.

وی بیان کرد: مجموع کل عملیات رهاسازی انجام شده ۴۰ مورد و میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای یعنی از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت،18 دقیقه است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: همچنین میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه 18 دقیقه و 14 ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات نیز 34 دقیقه و 12 ثانیه گزارش شد.

نظر شما