استاندار قم تاکید کرد:

مدیران با دست پر و با اشراف کامل از حوزه کاری خود در جلسات حاضر شوند

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۱۴:۲۴:۰۳
کد خبر: ۹۴۲۳۲۲
مدیران با دست پر و با اشراف کامل از حوزه کاری خود در جلسات حاضر شوند
استاندار قم با انتقاد از برخی مدیران استان گفت: مدیران استان باید در جلسات با دست پر و با اشراف کامل از حوهز کاری خود وارد شده و بتوانند در مورد اقدامات و برنامه های خود صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست امروز در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی با اشاره به اهمیت جلسات و همچنین ارائه گزارش ها گفت: باید در این جلسات گزارشات دقیق و به روز ارائه شود.

وی با انتقاد از برخی مدیران استان گفت: مدیران استان باید در جلسات با دست پر و با اشراف کامل از حوهز کاری خود وارد شده و بتوانند در مورد اقدامات و برنامه های خود صحبت کنند.

سرمست گفت: سکوت مدیران در جلسات پذیرفتنی نیست و باید پوشه ای از اقدامات خود همواره در دست داشته و بتوانند دفاع کنند.

استاندار قم با اشاره به ظرفیت و ضرورت تقویت گردشگری سلامت گفت: سازوکار استفاده ازسامانه گردشگری سلامت با تعامل دستگاه‌های ذینفع درکوتاه‌ترین زمان عملیاتی شود.

وی  بیان کرد: طراحی سامانه سلامت باید منجر به نتیجه و ایجاد ارزش افزوده برای استان شود.

وی اظهار داشت:‌الکترونیکی کردن فرآیندهای واگذاری صدور اراضی یکی از مقتضیات اجرای دولت الکترونیک بوده که باید در سال آینده تحقق یابد.

استاندار قم گفت: همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رونق تولید برای کاربردی شدن هدف‌گذاری‌های سرمایه‌گذاری باید تا قبل از اردیبهشت ماه تمام فرآیندهای استعلام‌های بی‌نام منجر شود.

وی بیان داشت: تمام موانع سرمایه‌گذاری ۸۳ فرصت شناسایی شده استان درهمایش فرصت‌های سرمایه گذاری باید مجوزهای بی‌نام خود را کسب کنند.

وی در ادامه با اشاره به طرح‌های اقتصاد مقاومتی خاطرنشان کرد: برنامه های اقتصاد مقاومتی استان قم با برنامه محوری دنبال شده و از ظرفیت های ملی در این رابطه استفاده می‌شود.

سرمست تصریح کرد: بیش از ۷۰ درصد از طرح های اقتصادی مقاومتی قم در سال‌جاری پیشرفت فیزیکی داشته‌است.

وی گفت:‌ مسئولان استانی از دقت نظر نهادهای نظارتی در ارزیابی عملکرد دستگاه های متبوع خود هراسی به دل ندهند.

وی گفت: جذب کارگران ماهر و دانشی با تحصیلات آکادمیک با توسعه اقتصاد دانش بنیان در استان قم باید رونق پیدا کند.

سرمست بیان کرد: تمام دستگاه‌های استان تا پایان سال‌جاری کارنامه امسال و برنامه سال آینده خود را آماده کنند.

وی دربخش دیگری از سخنان خود گفت: در رابطه با سیاست اصلاح الگوی کشت باید رویکرد متوازنی در استان با کشت محصولات کم آب‌بر با درنظر گرفتن نیازهای کشاورزان و صرفه جویی در منابع آبی ادامه یابد.

وی گفت: طرح جامع مدیریت منابع آب در استان به صورت جدی برای رسیدن به مرحله اجرا و سیاست گذاری دنبال شود.

وی درادامه با تاکید برضرورت برگزاری مستمر نشست‌های خبری مدیران با خبرگزاری‌های استان گفت: نشست خبری با اصحاب رسانه باید به صورت همیشگی و دائمی ادامه پیدا کند. مدیران استانی نباید ازرویارویی و روبه‌رو شدن با خبرگزاریها و اصحاب رسانه درواهمه باشند.

وی اضافه کرد: مدیران استانی دراین برنامه‌های خبری باید گزارشی از عملکرد خود ارائه داده و نسبت به حیطه رسالت و وظایف خود اطلاع و اشراف کافی داشته باشند.

سرمست گفت:‌ یکی از برنامه‌های آتی و مهم مدیران استان برنامه‌ریزی برای برپایی نشست‌های خبری با اصحاب رسانه قم باشد.

وی ادامه داد: عصر حاضر عصر ارتباطات بوده و دراین راستا برای هدایت صحیح افکار عمومی، معرفی دستاوردها و جلوگیری از سیاهنمایی رسانه‌های معاند، برپایی برنامه‌های خبری ضرورت پیدا کرده‌است.

استاندار قم بیان داشت: پاسخگویی از ویژگی‌های عرصه مدیریت است که یکی از جلوه‌های آن در روبه رویی مدیران و اصحاب رسانه متجلی می‌شود.

وی درادامه خاطرنشان کرد: یکی از ظرفیت‌های منطقه نمونه گردشگری نایه بخش خجلستان قم تبدیل شدن آن به پیست اسکی در فصول سرد سال است.

وی اظهار داشت: همزمان با بارش برف در ارتفاعات این منطقه شاهد حضور علاقه‌مندان به این رشته ورزشی در ارتفاعات این بخش از استان هستیم.

سرمست عنوان کرد: اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان نسبت به معرفی ظرفیت‌های گردشکری و ورزشی این منطقه برنامه‌ریزی کند.

استاندار قم با اشاره به پروژه اقتصادی استفاده از منابع معدنی طلا، مس و آهن بیان داشت: منابع طبیعی و جهاد کشاورزی باید برای گمانه زنی و مطالعات درکشف ظرفیت‌های معدنی منطقه زواریون مانع ایجاد نکند.

وی تصریح کرد: وضعیت کنونی استان دراستفاده از منابع معدنی درحد گمانه‌زنی  و مطالعه بوده و درصورت استخراج این منابع ضوابط و حساسیت‌های زیست محیطی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز