آغاز اردوی تیم ملی بدمینتون در قم

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۳:۰۵:۵۳
کد خبر: ۹۴۳۲۵۰
آغاز اردوی تیم ملی بدمینتون در قم
اعضای تیم ملی بدمینتون کشورمان در آستانه مسابقات بین‌المللی جام فجر برای کسب آمادگی بیشتر اردوی تدارکاتی خود را در شهر قم برپا کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، هیأت بدمینتون استان قم که سال شلوغ و پرکاری را به ریاست داور بین‌المللی و مطرح کشورمان یعنی محمدحسن حسین‌زاده در حالی سپری کردن است، بعد از پایان پروژه حضور تیم‌های مردان و بانوان خود در لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور، اکنون میزبان اردوی تیم ملی است.

امسال نماینده‌های قم در هر دو بخش مردان و بانوان در لیگ دسته اول بدمینتون باشگاه‌های کشور به میدان رفتند و بعد از سپری کردن مرحله مقدماتی به جمع چهار تیم برتر رسیدند اما با انجام دیدارهای مرحله پایانی، سرانجام تیم مردان قم بعد از 10 سال به لیگ برتر رسید و بانوان از صعود به دسته بالاتر بازماندند.

حالا نوبت یک اتفاق ویژه بدمینتونی دیگر در قم است، اتفاقی که با حضور تیم ملی بدمینتون مردان ایران در شهر مقدس قم رقم خورده و نفرات منتخب کادر فنی تیم ملی در راه کسب آمادگی لازم برای حضور موفق در یکی از تورنمنت‌های مهم این رشته در شروع سال 2020 تمرینات خود را در قم انجام می‌دهند.

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بدمینتون مردان ایران با حضور هشت بدمینتون‌باز تا سیزدهم دی‌ماه به میزبانی هیأت بدمینتون استان قم در تالار زنده‌یاد حامد فرهمندموحد مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و ملی‌پوشان از استان‌های کردستان، فارس، زنجان، همدان، سیستان و بلوچستان و تهران زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کنند.

بدمینتون‌بازان حاضر در این اردو صالح سنگتراش و محمدمهدی میرشکاری از سیستان و بلوچستان، علیرضا کرمی و محمد پایروند از تهران، مهران شهبازی از کردستان، محمدرضا قیصری از فارس، سروش اسکندری از زنجان و امیر جباری از همدان هستند، در حالی که تمرینات زیر نظر سرمربی تیم ملی یعنی بهادر زکی‌زاده انجام می‌شود.

نکته مهم این میزبانی برای هیأت بدمینتون قم، حضور چهره شاخص سال‌های نه چندان دور بدمینتون قم یعنی محمدرضا مطیع در کادر فنی تیم ملی است و تیم ملی در این اردو آماده حضور پرقدرت در مسابقات بین المللی دهه فجر می‌شود، در حالی که بیست و نهمین دوره مسابقات جام فجر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب روزهای 15 تا 19 بهمن در شیراز برگزار خواهد شد.

 

نظر شما