پیشنهاد تعطیلات زمستانی مدارس

۱۳۹۸/۱۰/۰۹ - ۱۴:۱۰:۱۴
کد خبر: ۹۴۳۳۸۴
پیشنهاد تعطیلات زمستانی مدارس

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، ابوالفضل جوکار قهرودی مدیرعامل موسسه آموزشی گاج گفت: پیشنهاد می شود شروع به کار مدارس از اول شهریور ماه و تعطیلات زمستانی دی ماه از اولویت های برنامه‌ریزی سال تحصیلی آینده باشد.

وی بیان داشت: همه ساله با آغاز زمستان، سردی و آلودگی هوا که متاسفانه سال هاست به هم نشینی آنها با یکدیگر عادت کرده ایم، باعث تعطیلی و بی برنامگی مدارس می شوند؛ تعطیلاتی که لذتی برای فراگیران، خانواده ها، معلمان و مدارس ندارد و همه سردرگم هستند.

وی ادامه داد: در این روزها خانواده ها با بلا تکلیفی منتظر اخبار پایان شب ها می مانند که گاهی اعلام شود فردا تعطیل است و وقت دیگری با اندکی بهبودی در شاخص ها نوید باز بودن مدارس داده شود و این رسم نامبارک چند ساله اخیر همه ماست. اما حال با تبیین و تحلیل شرایط اجتناب ناپذیری که ذکرش رفت پیشنهاد و راه چاره چیست؟ راه‌حل این است: تعطیلی یک ماه‌ی مدارس و دانشگاه ها در دی ماه و آغاز به کارشان از یک ماه زودتر یعنی شهریور ماه.

جوکار با اشاره به مزایای تعطیلات یک ماه‌ زمستان گفت: کاهش ترافیک شهری در اوج آلودگی و سرمای هوا، استراحت دانش آموزان و دانشجویان پس از 3 ماه تلاش پیوسته و جلوگیری از آسیب پذیری ایشان در فصل سرما و... از جمله مزایای طرح است.

مدیرعامل موسسه گاج گفت: حذف یک ماه از تعطیلات تابستانی باعث می شود تا فراگیران فاصله کمتری از درس، کلاس و کتاب بگیرند. طبیعتا در شهریور ماه با بهره مندی از بلندای روز نسبت به دی ماه، امکان و فرصت مطلوب تر و بهتری برای یادگیری دانش آموزان و دانشجویان فراهم می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز