استاندار قم تاکید کرد:

منزلت و جایگاه پرستاران باید حفظ شود/ نقش بی بدیل پرستاران در توسعه نظام سلامت

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۱۴:۵۸:۳۰
کد خبر: ۹۴۴۳۴۵
منزلت و جایگاه پرستاران باید حفظ شود/ نقش بی بدیل پرستاران در توسعه نظام سلامت
استاندار قم گفت: در نظام سلامت باور بنده بر این است که اگر پرستاران همراهی کنند تا 70 درصد کارها دنبال شده و این نشان دهنده نقش و جایگاه پرستاران است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بهرام سرمست در مراسم روز پرستار که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد گفت: پرستاران در این جایگاه عظیم همواره تلاش می کنند تا نظام سلامت در کشور و استان قم به خوبی دنبال شده و در قالب یک برنامه ریزی صحیح به نتیجه برسد.

استاندار قم عنوان داشت: شکی نیست که اگر بخواهیم نظام سلامت را به اهداف والای خود برسانیم باید همه تلاش کرده و دست در دست هم دهیم که در این زمینه نقش پرستاران برجسته بوده و بر کسی پوشیده نیست.

وی گفت: در ارتقای نظام سلامت حتی بیماران و همراهان آنها نیز نقش دارند که شاید کمتر کسی به آن پرداخته باشد که باید همواره این موضوع مد نظر باشد.

سرمست گفت: البته همراهان و بیماران نیز انتظاراتی از مجموعه پزشک و پرستار دارند که باید آنها نیز دیده شده و حق آنها نیز در نظر گرفته شود.

استاندار قم با اشاره به برخی تبعیض ها در خصوص پرستاران گفت: نقش مدیریت عالی در از بین بردن این تبعیض ها مهم و اساسی است و نباید این احساس نابرابری ایجاد شود.

وی با بیان اینکه مشکلات بخش پرستاری را می دانم تاکید کرد: ما در راستای رفع مشکلات تلاش خواهیم کرد و امیدواریم با همت شما پرستاران همواره نظام سلامت استان پویا و فعال باشد.

سرمست خطاب به پرستاران گفت: شما پرستاران باید به نحوی فعالیت های خود را دنبال کنید که پیش از آنکه بیمار باشید، حس بیماران را درک کرده و التیام آلام آنها باشید.

استاندار قم با اشاره به اهمیت توجه به منزلت پرستاران گفت: باید در کنار دغدغه معیشتی پرستاران در راستای توجه به منزلت و جایگاه آنها نیز گام برداشت و نباید مورد غفلت قرار گیرد.

وی گفت: در نظام سلامت باور بنده بر این است که اگر پرستاران همراهی کنند تا 70 درصد کارها دنبال شده و این نشان دهنده نقش و جایگاه پرستاران است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز