آیت الله سبحانی:

سردار شهید قاسم سلیمانی پیوسته در راه اعتلای اسلام و حفظ ایران از اشرار مجاهدت کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۳:۵۳:۱۶
کد خبر: ۹۴۴۹۸۰
سردار شهید قاسم سلیمانی پیوسته در راه اعتلای اسلام و حفظ ایران از اشرار مجاهدت کرد
آیت الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید در پیامی با تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آقای قاسم سلیمانی یک فداکار و مجاهد بسیار شجاعی بود که پیوسته در راه اعتلای اسلام و حفظ ایران از اشرار خدمات عظیمی داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم در این پیام آمده است: ایشان همیشه در صحنه بوده و در کارزارها فداکاری می‌کرد، حتی گاهی اوقات خود را در وسط میدان جنگ قرار می‌داد و خطر همیشه در کنار او بود اما چون فداکاری برایش هدف بزرگی بود به این مسائل اعتنا نمی‌کرد.

پیام ادامه یافته است:‌ مسلما او آرزوی شهادت در دل داشت و خداوند متعال او را به آرزویش رساند و حتما او با شهدای احد و شهدای کربلا و کلیه شهدایی که در راه اسلام جان اسلام را از دست دادند محشور خواهد شد.

آیت الله سبحانی دراین پیام ادامه داده‌است:‌ من از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی فوق العاده متأثر شدم و ان شاءالله خدا روح ایشان را را شاد کند و به بازماندگان صبر دهد.

در این پیام آمده‌است:‌ او می دانست که شهادت در کنارش است و روزی کفنش را آورد من امضا کردم، هرچند به او گفتم که شما فوق این امضا هستید، اما کفن ایشان را امضا کردم، معلوم می‌شود او در راه رفتن بود و این مسأله را احساس کرده بود و خدا او را با شهدای کربلا محشور کند.

صبح امروز سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی به همراه ابومهدی مهندس از فرماندهان مقاومت پس از عمری مجاهدت در حمله بالگردهای آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز