کارگروه بهداشت و سلامت قم برگزار شد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۳:۲۱:۲۹
کد خبر: ۹۴۵۴۴۱
طی مراسمی با حضور استاندار قم و مدیران استان، کارگروه بهداشت و سلامت استان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: این شهید والا مقام در راستای دفاع از نظام و کشور، تلاش کرد و تا آخرین قطره خون خود در این زمینه اهتمام داشت.

وی بیان داشت: سردار سلیمانی نمونه بارزی از مرد خدایی بود که در همه عرصه ها به صورت جهادی وارد و الگوی برای همگان است.

دکتر قدیر در ادامه با اشاره به موضوع بیمارستان امیرالمومنین(ع) گفت: این بیمارستان در حال حاضر 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و اگر مجموعه استان همکاری کنند تا پایان سال شاهد افتتاح این مجموعه درمانی خواهیم بود.

وی گفت: کارگروهی برای پیگیری مشکلات این بیمارستان راه اندازی و از دستگاه های خدمات رسان دیگر نیز دعوت می شود و از مساعدت های استاندار در این خصوص نیز قدردانی می کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: توجه به موضوع گردشگری سلامت در دستور کار بود که دو مرکز درمانی قم آمادگی این موضوع را دارد و در حال برنامه ریزی های نهایی هستیم.

همچنین دکتر بهرام سرمست استاندار قم نیز در این جلسه با تاکید بر ارتباط گسترده میان دانشگاه و دستگاه ها گفت: باید بکوشیم تا همواره بین دانشگاه ها و صنعت و دیگر نهادها ارتباط مستمر ایجاد شود.

وی گفت: برگزاری چنین جلساتی نیز به همین منظور است تا بتوانیم در ایجاد این ارتباط و تعامل نقش موثری را ایفا کنیم.

سرمست تاکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی برای استان دارای یک اولویت است و نگاه ویژه ای به فعالیت های این دانشگاه داریم چرا که در حوزه های بهداشت، سلامت، درمان و آموزش پزشکی گام برداشته و نقش مهمی در استان ایفا می کند.

استاندار قم با تقدیر از تلاش های دکتر قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: ایشان دارای یک برنامه ریزی دقیق است و در جلسات مختلف شاهد هستیم که به چه صورت مباحث را پیگیری می کنند که این بسیار به جا و نشان دهنده ویژگی یک مدیر پویا است.

وی گفت: دانشگاه علوم پزشکی به باور بنده جزو مهمترین دانشگاه ها در استان است و خدمات ارزشمندی نیز ارائه می کند که باید تلاش کنیم در راستای رفع مشکلات این مجموعه اقدام شود.

دکتر بیژن سلیمان پور معاون استاندار قم نیز به فعالیت های دانشگاه علوم پزشکی قم اشاره کرد و گفت: این دانشگاه به عنوان دستگاهی است که خدمات گسترده ای در سطح استان انجام می دهد و امروزه دانشگاه در ریل هم افزایی برای خدمات گسترده قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به دانشگاه علوم پزشکی متفاوت است گفت: دفتر ارتباط استانداری با دانشگاه ها به منظور برقراری ارتباط مستمر و پیگیری مشکلات دایر شده است و امیدواریم بتوانیم با کمک یکدیگر در راستای رفع مشکلات گام برداریم.

وی تاکید کرد: از سلامت و درمان نمی توان عبور کرد و باید پروژه ها در این حوزه اولویت بندی شده و به گونه ای رفتار شود تا بتوانیم شاهد افتتاح پروژه ها باشیم.

سلیمان پور گفت: کارگروه ها ویژه برای رفع مشکلات بیمارستان امیرالمومنین(ع) تشکیل شود تا بتوانیم از طریق آن در راستای بهبود وضعیت کاری بکوشیم.

شایان ذکر است در این جلسه استاندار قم به عنوان رئیس شورای، قم شهر بدون دخانیات و رئیس شورای سلول های بنیادین استان معرفی شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز