مجمع نمایندگان طلاب قم:

سردار سلیمانی، جریانی برآمده از اراده فولادین راه امام بود

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۳:۳۶:۵۹
کد خبر: ۹۴۵۷۳۱
مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: این فرمانده رشید اسلام یک جریان برآمده از اراده فولادین راه امام و اهداف زمینه‌ساز برای ظهور مهدی آل محمد(ص) بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این بیانیه آمده است: بار دیگر دست استکبار جهانی و صهیونیزم خبیث از آستین فتنه و توطئه بیرون زد و جنایتی هولناک، جبهه مقاومت اسلامی که به پهنای دل‌های آزادگان جهان وسعت دارد را مغموم  و داغدار نمود.

در این بیانیه افزوده‌شده است: ضمن عرض تبریک و تسلیت به مناسبت شهادت مالک اشتر و حامل نشان ذوالفقار حیدر، سردار حاج قاسم سلیمانی به پیشوای فرزانه نظام مقدس اسلامی حضرت امام خامنه‌ای و امت قهرمان جبهه مقاومت اسلام ناب محمدی و خانواده معزز و معظم همه شهیدان، خاصه خانواده بزرگوار شهید حاج قاسم سلیمانی، به پیشگاه رهبری معظم عرضه می‌داریم: رهبرا امت وفادار شما هرکدام فرزندی نذر راه ظهور امام عصر حضرت بقیت الله کرده‌اند.

حاج قاسم سلیمانی دیگر یک نفر نیست، بلکه یک جریان برآمده از اراده فولادین راه امام و اهداف زمینه‌ساز برای ظهور مهدی آل محمد(ص) است که به فضل الهی این محور سربلند به‌زودی موجب محو اسرائیل از صفحه گیتی و ازهم‌پاشیدگی آمریکا خواهد بود.

ما ضمن بیعت و میثاق با قطره‌قطره خون مقدس حاج قاسم و با شعار یالثارات الحسین دشمنان را از ضربه کوبنده سپاه اسلام و سیلی محکم دست غیبی پروردگار عالم، هشدار می‌دهیم! آمریکا باید بداند این جنایت قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند.

در این بیانیه تصریح‌شده است: البته عزم راسخ انتقام سخت از برای شهید بین‌الملل جبهه مقاومت یعنی سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از مسلمات و خواسته همه آزادگان جهان است.

ما اگر برای هر موی سر حاج قاسم هزار سرباز آمریکایی را به خاک و خون بکشیم بازهم نتوانسته‌ایم حق آن مرد بزرگ و انتقام خون پاکش را برآوریم، پیش‌بینی می‌کنیم به‌زودی گورستانی از اجساد تفنگداران آمریکایی و صهیونیزم‌ها را در چشمان جهان شاهد خواهند بود.

ما هرگز لحظه‌ای از اهدافمان عقب نخواهیم نشست، بلکه مطمئنا شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس جبهه مقاومت را به پیروزی نزدیک‌تر و ازهم‌پاشیدگی اسراییل را رقم خواهد زد. امروز حیات استکبار و صهیونیزم در مخاطره جدی قرارگرفته است و انتقام سخت به‌طور حتم اجتناب‌ناپذیر است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز