ورزشکاران قم مدال‌های خود را تقدیم شهید سردار سلیمانی کردند

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۳:۴۳:۰۸
کد خبر: ۹۴۵۷۳۷
ورزشکاران قم مدال‌های خود را تقدیم شهید سردار سلیمانی کردند
جمعی از قهرمانان عرصه‌های بین‌المللی ورزش استان قم، شنبه‌شب در حاشیه «همایش عهد و میثاق جوانان بیش از ۱۲۰ ملیت جهان با فرمانده شهیدان حاج قاسم سلیمانی» مدال‌های طلای خود را تقدیم قهرمان امنیت میهن سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در این همایش که در مصلای قدس قم برگزار شد، ورزشکاران ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های شهدای حادثه تروریستی اخیر، مدال‌های خود را تقدیم فرمانده شهید مقاومت کردند.

 آیت‌الله شیخ عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین، آیات محمد سعیدی امام‌جمعه قم، محمدتقی مصباح یزدی رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره)، علی‌رضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، محسن اراکی دبیرکل سابق مجمع تقریب مذاهب، همچنین بهرام سرمست استاندار قم، برخی از شخصیت‌های کشوری و استانی و جمع زیادی از مردم قم و طلاب کشورهای مختلف در این همایش حضور داشتند.

در این همایش روح الله نعمتیان دارنده مدال نقره و برنز کشتی آلیش جهان مدال خود را به سردار شهید قاسم سلیمانی تقدیم کرد.

مهدی اکبری مقدم ووشوکار طلایی و تاریخ‌ساز استان قم نیز در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در برونئی، این گردن‌آویز ارزشمند را به ساحت ملکوتی شهید مقاومت تقدیم کرد.

همچنین علی‌اصغر وفایی عضو تیم ملی کبدی جوانان ایران و دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی جهان در جزیره کیش مدال طلای خود را به این سردار شهید تقدیم کرد.

 

باشگاه فرهنگی ورزشی «شهید حاج قاسم سلیمانی» در مصلای قدس افتتاح شد

در ادامه این آیین معنوی از باشگاه فرهنگی ورزشی شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور استاندار قم، مدیر حوزه‌های علمیه و مدیرکل ورزش و جوانان قم رونمایی شد.

این باشگاه فرهنگی ورزشی در محل مصلای قدس قم فعالیت خواهد کرد و در کنار پرداختن به رشته‌های مختلف ورزشی، روحیه قهرمانی و معارف اسلامی را ترویج خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز