امام جمعه قم تاکید کرد

مسئولان، انتقام سرداران شهید را بگیرند

۱۳۹۸/۱۰/۱۷ - ۱۲:۴۵:۴۷
کد خبر: ۹۴۷۰۵۳
مسئولان، انتقام سرداران شهید را بگیرند
آیت‌الله سعیدی گفت: مسئولان با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب تا زمانی که انتقام این مظلومان را نگرفته‌اند نباید از پای بنشینند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی در مراسم تشییع پیکر پاک شهید مقاومت شهروز مظفری نیا در حرم مطهر حضرت معصومه(س)با اشاره به حادثه اخیر و شهادت سرداران مقاومت گفت: این حادثه مصیبتی بزرگ برای همه‌کسانی است که عاشق دین و ولایت بوده اند.

امام جمعه قم با بیان اینکه ایران هیچ‌گاه طبق رهنمودهای قرآن و عترت جنگ‌طلب و آغازگر جنگی نبوده و نیست گفت: اما جایی که متجاورزگران به حریم و حقوق مردم و حدود الهی تجاوز کرده‌اند، می فرماید که خداوند می‌خواهد با دستان شما با آنان بجنگد.

آیت الله سعیدی با بیان اینکه امروز مردم،قلبشان مملو از خشم و کینه آمریکاست گفت: در چنین شرایطی خداوند وعده نصرت داده و مردم پشتیبان جنگ مقابل آمریکا هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قم خاطرنشان کرد: مسئولان با اعتماد به وعده الهی و با پشتیبانی مردم و رهنمودهای رهبر انقلاب تا زمانی که انتقام این مظلومان را نگرفته‌اند نباید از پای بنشینند.

وی با بیان اینکه ما در قلب‌هایمان خشم آمریکای خیانت‌کار را داریم گفت: ما برای انتقام صبوری می‌کنیم ولی کم‌کاری در حق این شهدا را تحمل نخواهیم کرد.

آیت الله سعیدی تاکید کرد: شهادت سرداران سبب وحدت و همدلی بیشتر مردم شده است و مسئولان اید بکوشند که انتقام سخت گرفته شود.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) افزود: حاج قاسم سلیمانی، ابوالمهدی المهندس و شهید مظفری نیا بدانید که رهبر معظم انقلاب وعده انتقام سخت داده و این انتقام گرفته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز