تقدیر آیت‌الله سعیدی از مردم قم در حماسه‌آفرینی تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۱:۵۴:۵۴
کد خبر: ۹۴۷۵۸۴
تقدیر آیت‌الله سعیدی از مردم قم در حماسه‌آفرینی تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی
نماینده ولی‌فقیه در استان قم و تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با صدور پیامی از مردم ولایت مدار و شهیدپرور قم در برگزاری مراسم باشکوه تشییع پیکر مطهر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدشان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، در پیام آیت الله سیدمحمد سعیدی آمده است: قم، حرم اهل‌بیت میزبان پیکر سید شهیدان مدافع حرم و همرزمانش بود و یاران آخرالزمانی سیدالشهدا در آستانه ایام حزین فاطمیه، شبانه بر دوش مردمان شهر علم و بصیرت تشییع شدند و عجب نبود این‌همه ارادت و اخلاص شگفت‌آور، در بدرقه آن سردار فاتح دل‌ها که پیش از فتح الفتوح جبهه‌های نبرد با شیاطین و اشرار عالم، در جبهه جهاد اکبر با نفس خود پیروز شده بود.

در ادامه این پیام افزوده شده است: حمد و سپاس بیکران خداوندی را که چنین شور پرشعوری در دل‌ها انداخت و معنای انتظار منتقم آل محمد صلی‌الله علیه و آله را به عمق جان‌ها نشاند.

در این بخش دیگری از این پیام خاطرنشان شده است: این‌جانب ضمن عرض تبریک و تسلیت به قلب بی‌کران حضرت صاحب‌الزمان (عج) و مقام معظم رهبری، از یکایک حاضران در این حماسه سرشار از معنویت تقدیر و تشکر می‌کنم و از کاستی‌هایی که وجود داشت - و باید دستگاه‌های مسئول نسبت به آن پیش‌بینی می‌کردند - عذرخواهی می‌کنم.

در این بخش از این پیام خاطرنشان شده است: امیدوارم خلق این حماسه سراسری، زمینه‌ساز محو شدن استکبار جهانی به سردمداری آمریکای جنایتکار شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز