پدر شهید مظفری نیا :

پسرم ۱۲ سال در رکاب حاج قاسم بود/ به این شهادت ها افتخار می کنیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۲:۰۵:۱۱
کد خبر: ۹۴۷۵۹۵
پسرم ۱۲ سال در رکاب حاج قاسم بود/ به این شهادت ها افتخار می کنیم
پدر شهید مظفری نیا ضمن تقدیر از مسوولان و مردم به جهت حضور گسترده در مراسم های تشییع و تدفین فرزندش تاکید کرد: ما به این شهادت ها افتخار می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، امام جمعه قم به همراه استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در دیدار با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا» گفت:  انقلاب اسلامی باید به انقلاب موعود متصل گردد و راه حفظ این انقلاب با ایثار خون شهدا محقق می شود.

آیت الله «سید هاشم حسینی بوشهری» در این دیدار گفت: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند .

وی ادامه داد: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کردند و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا نمودند، دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

استاندار قم نیز در این دیدار تاکید کرد: شهدا بر گردن همه ما حق دارند ما مدیون خونهای پاک شهدا هستیم و حضور بی سابقه و میلیونی مردم استانهای مختلف کشور و قم نشانه عشق و ارادت به سردار حاج قاسم سلیمانی و اعلام وفاداری به  خونهای پاک شهدا بود.

دکتر بهرام سرمست افزود: شما خانواده شهدا به ایثار، صبر، استقامت و وفاداری به انقلاب عامل هستید و ملت ایران درس شجاعت، صبر و ایثار را از شما می آموزند.

وی ادامه داد: در این دیدارها ما از شما تسلی می گیریم و امید است بتوانیم با خدمت خالصانه در پیشگاه ملت غیور ایران اسلامی قدمی در مسیر شهدا برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم نیز ضمن گرامی داشت یادو خاطره شهدا تاکید کرد: اعلام وفاداری ملت به شهدا این را به دنیا اعلام کرد که راه شهدا ادامه می یابد و این چیزی است که دنیا از آن هراس دارد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: شهدا در جهاد فی سبیل الله به اعلی درجه ایثار یعنی شهادت رسیدند و ملت ایران به این شهادت ها افتخار می کند و در این مسیر پایدار است.

پدر شهید مظفری نیا ضمن تقدیر از مسوولان و مردم به جهت حضور گسترده در مراسم های تشییع و تدفین فرزندش تاکید کرد: پسرم 12 سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مساله را متوجه شدیم.

وی تاکید کرد: ایشان حتی از جانبازیش به ما چیزی نگفته بود، بسیار مقید بود به اجرای واجبات به ویژه نماز، حافظ قرآن بود و به رهبر معظم انقلاب علاقه ویژه ای داشت و امروز مفتخریم که در معامله با خدا به مقام شهادت نایل آمده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز