دیدار مسئولان قم با خانواده سه تن از جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ - ۲۳:۳۵:۵۱
کد خبر: ۹۵۰۰۸۹
دیدار مسئولان قم با خانواده سه تن از جان‌باختگان سقوط هواپیمای اوکراینی
آیت‌الله سید محمد سعیدی امام جمعه و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) و همچنین بهرام سرمست استاندار قم روز دوشنبه با حضور در منزل قاسم حمزه‌ای پدر سه تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی،‌این ضایعه دردناک را به وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، استاندار در این دیدار با تجلیل از صبر و بردباری این خانواده در شرایط حساس کنونی کشور گفت: این ضایعه دردناک همه مردم و ملت ایران را متاثر کرد و همگان این عزیزان را فرزندان خود و در غم از دست آنها، خود را شریک خانواده آنها می‌دانند.

بهرام سرمست با اشاره به تلاش دشمنان برای بهره‌برداری‌های کور از چنین رخدادهایی، اضافه کرد: خانواده‌های بازماندگان این ضایعه دردناک به خوبی در برابر هجمه‌های دشمنان پایمردی نموده و در دفاع از نظام و انقلاب با تمام وجود ایستادگی کردند.

وی ادامه داد: سابقه فعالیت‌های خیرخواهانه و خدمات انسان دوستانه این خانواده و تلاش‌های آن‌ها در برپایی شعائر اسلامی مثال زدنی است و همواره در مسیر دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب گام‌هایی استوار برداشته‌اند.

استاندار قم با قدردانی از هوشمندی این خانواده برای پیشگیری از سوءاستفاده دشمنان از این ضایعه اسفناک، ابراز داشت: تقدیر الهی بر رخداد این غم بزرگ برای خانواده‌های بازماندگان بوده است و برای آن‌ها آرزوی صبر و بردباری داریم.

قاسم حمزه‌ای پدر سه تن از جان‌باختگان حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی(سارا حمزه‌ای، امیرحسین اویسی و عسل اویسی) است.

آیات سعیدی نماینده ولی‌فقیه در قم، خاتمی امام جمعه تهران ،  بهرام سرمست استاندار، سرهنگ بیطرفان جانشین فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) و همچنین برخی مسئولان استان نیز پیش از این با حضور در منزل محمد صالحه ، زهرا حسنی سعدی و محمد امین بیروتی از جان باختگان قمی حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی، با خانواده‌های داغدار آنان ابراز همدردی کردند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹ خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.

صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته‌است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز