کشف یک تن تریاک با همکاری مشترک پلیس قم و لرستان

۱۳۹۸/۱۰/۲۴ - ۱۲:۰۲:۰۵
کد خبر: ۹۵۰۳۱۷
کشف یک تن تریاک با همکاری مشترک پلیس قم و لرستان
فرمانده انتظامی استان قم از کشف یک تن و 6 کیلوگرم تریاک، با همکاری مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان‌های قم و لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار عبدالرضا آقاخانی اظهار کرد: در پیگیری اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر قصد دارد با یک دستگاه تریلر کشنده کمپرسی اسکانیا از محوردلیجان به سلفچگان منتقل کند که در ادامه با اعلام به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم، بلافاصله موضوع در دستور کار مأموران این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: سپس طی هماهنگی‌های قضائی مأموران به محل‌های مورد نظر اعزام و با کنترل تردد خودروهای عبوری سرانجام خودرو مذکور را شناسایی و متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی اولیه از داخل کابین خودرو مقدار 40 گرم مواد مخدر مشکوک به تریاک در قالب یک بسته و مقدار 116 گرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب بسته ای بزرگتر کشف شد.

آقاخانی خاطرنشان کرد: در ادامه طی بازرسی دقیق تر از خودرو تریلی یک تن و 6 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در قالب 100 بسته 10 کیلوگرمی کشف و راننده دستگیر شد.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: نهایتاً متهم به همراه پرونده متشکله برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

نظر شما