تشکیل کمیته “اندیشه‌ورز” در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۰۹:۲۸:۳۵
کد خبر: ۹۵۰۷۳۳
تشکیل کمیته “اندیشه‌ورز” در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: کمیته "اندیشه‌ورز" باهدف بررسی طرح‌ها و ارائه راهکارهای عملی برای حل معضلات حوزه فضای سبز شهر تشکیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، پیام جوادیان از تشکیل کمیته اندیشه‌ورز در سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم خبر داد و اظهار داشت: این کارگروه با هدف سیاست‌گذاری و ایجاد طوفان فکری در مسائل مختلف تشکیل‌شده است.

وی ایده اصلی این کمیته را از طرف مقام معظم رهبری دانست و افزود: کمیته برای بررسی طرح‌ها و مسائل مختلف با حضور متخصصان و تعدادی از مدیران سازمان و رئیس ادارات فضای سبز تشکیل‌ شده و جمع‌بندی نهایی را در مورد طرح‌ها انجام می‌دهند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم تصریح کرد: مهم‌ترین ویژگی طرح‌های تصویبی در کمیته باید تخصصی بودن و جامعیت طرح‌های بوده و مسائل مهم و کلان در این شورای مشورتی مورد بحث قرار گیرد.

وی اجرای طرح کوچه سبز و پیگیری  ایجاد 30 درصد فضای سبز در حیاط و 12 درصد در ساختمان را از جمله نخستین طرح‌های مطرح‌ شده در این کمیته عنوان کرد و گفت: ایجاد و حفظ فضای سبز ازجمله مسائلی است که امروز دغدغه‌ای شهرسازی نبوده و این کمیته آن را پیگیری می‌کند.

جوادیان به موضوعات حفظ باغات شهر نیز اشاره و خاطرنشان کرد: موضوع حفظ باغات شهر یکی از موضوعاتی است که با توجه به عدم بودجه کافی در این حوزه نیازمند راهکار عملی و شیوه نامه کاربردی است که باید هر چه سریع‌تر در این کمیته تدوین و ابلاغ شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز