بازدید معاون استاندار قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم

۱۳۹۸/۱۰/۲۵ - ۱۰:۵۰:۵۳
کد خبر: ۹۵۰۷۸۹
بازدید معاون استاندار قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم
قم معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم از بخش‌های مختلف مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاد دانشگاهی قم، بازدید کرد و در جریان روند فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های جهاد دانشگاهی، کارنامه این نهاد انقلابی را درخشان خواند و بیان کرد: مشارکت و همراهی دستگاههای اجرایی، می‌تواند زمینه ورود جهاددانشگاهی به بسیاری از عرصه‌ها و حل مشکلات را فراهم کند.

سلیمان پور عنوان کرد: تجاری سازی ایده‌ها و فعالیت‌های علمی و پژوهشی و تولید سلول‌های بنیادین و ... از افتخارات جهاد دانشگاهی است و باید موانع و بروکراسی‌ها در مسیر فعالیت‌های جهاد دانشگاهی برداشته شود.

وی خاطرنشان کرد: جهاد دانشگاهی در زمینه رفع آسیب‌های اجتماعی موفقیت داشته است و یکی از مطالبات ما، مشارکت جهاد دانشگاهی در زمینه آموزش و ارائه راهکار برای کاهش آسیب‌هاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم گفت: استانداری می‌تواند جهاد دانشگاهی را به عنوان تسهیل گر به وزارت کشور معرفی کند و از تمامی ظرفیت‌ها در تحقق اهداف فرهنگی و آموزشی و پیشگیرانه استفاده کنیم.

وی عنوان کرد: همچنین امید است بتوان از توانایی این نهاد انقلابی در تدوین اطلس اجتماعی بهره گرفت، نهاد مستقل و غیر دولتی جهاد دانشگاهی، توانایی خود را به اثبات رسانده و وظیفه دولت در مقابل این ظرفیت، توجه به توانمندی‌های جهاد دانشگاهی است.

سلیمان پور بیان کرد:جهاد دانشگاهی و حضور نخبگان در آن، نعمت بزرگی است و باید قدردان این نعمت باشیم و نهایت همکاری را با جهادگران این نهاد انقلابی داشته باشیم.

در این جلسه برخی از معاونین و مسئولان و نخبگان جهاد دانشگاهی قم، با ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد جهاد، خواستار همراهی استانداری در پیشبرد اهداف شدند.

نظر شما