مدیر کل ورزش وجوانان استان قم:

زمینه ای لازم برای همگانی کردن ورزش را باید فراهم کرد /حضور ۸۷ هزار نفر در طرح های ورزش همگانی قم

۱۳۹۸/۱۱/۰۱ - ۱۱:۲۳:۲۹
کد خبر: ۹۵۳۵۸۷
زمینه ای لازم برای همگانی کردن ورزش را باید فراهم کرد /حضور ۸۷ هزار نفر در طرح های ورزش همگانی قم
مدیر کل ورزش وجوانان استان قم گفت: زمینه ای لازم برای همگانی کردن ورزش را باید فراهم کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در جلسه شورای ورزش بخش مرکزی استان قم که در محل فرمانداری و در حضور فرماندار و بخشدار این بخش به انجام رسید در سخنان خود اظهار داشت: از اهمیت ورزش همین بس که تضمین سلامتی را در روح خود دارد.

وی به اهمیت ورزش در پر کردن اوقات فراغت جوانان اشاره کرد و عنوان کرد: اهمیت اوقات فراغت جوانان در صورتی که با پشتوانه علمی و با توجه به نیاز سنجی جامعه مورد توجه قرار بگیرد می تواند بالندگی هر چه بیشتر جامعه را در سال های آتی تضمین کند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم با استناد به بیانات رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر فراگیر شدن ورزش همگانی نیاز کشور است، تصریح کرد: ورزش پدیده ای است که ثمرات آن چند وجهی است که یکی از فواید وآثار آن بستری را فراهم می کند که در کاهش آسیب های اجتماعی راه گشاست.

وی در ادامه به دست آوردهای ورزش استان قم در سال 98 اشاره کرد و خاطر نشان کرد: از ابتدای سال تا کنون میزبان 65 رخداد ورزشی مختلف در سطح کشوری بوده ایم که این نشان از همت وپشتکار هیت های ورزشی و جامعه ورزش وجوانان استان قم است.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم به برپایی هشت اردوی تیم ملی در استان کریمه اهل بیت (ع) اشاره کرد و تاکید کرد: 130 ورزشکار از استان قم در سال جاری به اردوهای مختلف تیم های ملی دعوت شده اند.

منعم ادامه داد: ۱۲۴۳ عنوان توسط ورزشکاران اعزامی از استان قم به مسابقات مختلف کشوری کسب شده و در بخش انفرادی عدد110 مدال به ثبت رسیده است که اطمینان داریم تا فرصت باقی مانده تا پایان سال این اعداد و ارقام تغییر خواهد کرد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم افزود: در سطح استان قم تا به امروز ۷۰ پیاده روی خانوادگی تحت عناوین مختلف با همکاری وتعامل با سایر دستگاه های اجرایی به انجام رسیده و طبق آمار ۸۷ هزار نفر در طرح های همگانی استان قم حضور داشته اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز