اعلام آمادگی شهرداری قم برای اعزام ماشین آلات و عوامل خدماتی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

۱۳۹۸/۱۱/۰۲ - ۰۸:۴۳:۵۵
کد خبر: ۹۵۳۹۶۳
اعلام آمادگی شهرداری قم برای اعزام ماشین آلات و عوامل خدماتی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
شهردار قم از کمک 3 میلیارد ریالی شهرداری قم به سیل‌زدگان استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با اشاره به وقوع سیل در جنوب شرق کشور و در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان اظهار کرد: این یک وظیفه عمومی و ملی برای همه است که در شرایط بحران و مشکلاتی که برای هموطنان ایجاد می‌شود حضور یافته و کمک‌رسان مردم باشیم.

وی با اذعان به اینکه با وقوع سیل، سرپناه بسیاری از مردم شهرهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان تخریب شده است، خاطرنشان کرد: در این شرایط در کنار نهادهای مسئول که وظیفه تامین زیرساخت‌ها و امکانات لازم برای سیل‌زدگان را دارند، مردم نیز در هر کجای کشور که هستند باید به میدان آمده و نسبت به مشکلی که برای هموطن و هم‌نوع خود ایجاد شده بی‌تفاوت نباشند.

شهردار قم با تاکید بر عزم ویژه مدیریت شهری قم برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان استانهای هرمزگان و سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: شهرداری در سیل غرب و شمال کشور نیز حضوری فعال داشت و با  اختصاص کمک های مالی و ارسال کمک‌های مردمی و تجهیزات و امکانات مورد‌ نیاز تلاش کرد در کنار دیگر هموطنان، یاری‌رسان مردم سیل‌زده باشد.

وی با بیان اینکه سیلاب در استان های هرمزگان و سیستان و بلوچستان بخشی از شهرها و روستاهای این منطقه را تخریب کرد و در حال حاضر گروه‌های مختلف در حال امدادرسانی به مردم این منطقه هستند،اظهار کرد: در سیل هرمزگان و سیستان و بلوچستان نیز، لایحه دو فوریتی برای شورای اسلامی شهر قم ارسال شده که روز گذشته در صحن علنی مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر قرار گرفت.

سقاییان نژاد در ادامه ضمن اعلام آمادگی برای اعزام ماشین آلات و عوامل خدماتی به مناطق سیل زده، تصریح کرد: کمک 3 میلیارد ریالی شهرداری قم به زودی از طریق مبادی ذیربط تقدیم می شود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم امدادرسانی نهادهای مختلف در شرایط بحران گفت: امیدوارم با همدلی مسئولان و مردم امدادرسانی به هموطنان با سرعت بیشتری صورت گیرد تا هر چه زودتر مشکلات نواحی سیل زده رفع شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز