۵۶۱۵ نفر در بخش خواهران سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) شرکت کردند

۱۳۹۸/۱۱/۰۴ - ۰۰:۳۰:۱۵
کد خبر: ۹۵۴۷۴۲
۵۶۱۵ نفر در بخش خواهران سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی(ع) شرکت کردند
مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه ۵۶۱۵ نفر در بخش خواهران این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند،‌ گفت: از امروز سوم بهمن‌ماه مسابقا آغاز و تا دهم بهمن‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور در حالی در قم برگزار می‌شود که به گفته مسئولان برگزاری این مسابقات با توجه به سطح شرکت‌کنندگان،‌ رقابتی بین نفرات برتر مسابقات اوقاف و این مسابقات محسوب می‌شود.

این دوره از مسابقات با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی نائب رئیس مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و جمعی از طلاب،‌ قاریان،‌ حافظان و محققان سراسر کشور در قم آ‌غاز به کار کرد.

محمد بادپا مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) با بیان اینکه 5615 نفر در بخش خواهران این دوره از مسابقات ثبت‌نام کردند،‌ گفت: با توجه به اینکه از امروز سوم بهمن‌ماه مسابقات شروع شده است تا دهم بهمن‌ماه به مدت یک هفته ادامه خواهد داشت.

وی با تأکید بر اینکه مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به گونه‌ای طراحی شده است که شرکت‌کنندگان بتوانند به‌موقع در آن حضور پیدا کنند، افزود: علاوه بر اهدای جوایز به رتبه‌های اول، دوم و سوم در مرحله رقابتی و نهایی،‌ بخشی نیز ویژه حدنصاب در مسابقات در نظر گرفته شده است که جوایزی به رتبه‌های حدنصاب اهدا خواهد شد.

مسئول کمیته فنی سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) خاطرنشان کرد: مسابقات در تمامی رده‌ها طبق مقررات و آیین‌نامه سازمان اوقاف و امور خیریه کشور و با توجه به رعایت استانداردها برگزار می‌شود که هرسال شکوفایی بیشتری بین شرکت‌کنندگان دیده می‌شود.

سمیه حاج علی رئیس کمیته داوران سیزدهمین دوره مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) نیز در این مراسم با بیان اینکه یکی از بهترین هئیت های کشور برای داوری این دوره از مسابقات انتخاب شده‌اند،‌ گفت: اکثر داورها از داوران بین‌المللی هستند و علاوه بر آن از نخبگان جوان که در مسابقات دیگر کمتر فضا برای آنها وجود دارد استفاده کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: مسابقات سراسری دارالقرآن امام علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) از مسابقات اوقاف سطح بالاتری دارد و افرادی در این مسابقات هستند که در اوقاف رتبه اول را کسب کرده‌اند و با نفرات اول تا سوم در این مسابقات رقابت می‌کنند و فینالی بین فینالیست‌ها برگزار می‌شود که از سطح بسیار بالایی برخوردار است.

نظر شما