شکل گیری مجمع خیرین ازدواج در استان قم

۱۳۹۸/۱۱/۰۵ - ۱۲:۰۱:۴۸
کد خبر: ۹۵۵۲۰۰
شکل گیری مجمع خیرین ازدواج در استان قم
مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: خیرین استان مشارکت گسترده ای در زمینه کمک به ازدواج دارند و در این راستا مجمع خیرین ازدواج در استان قم شکل گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم با اشاره به عملکرد تشکل‌های مردمی در قم اظهار کرد: تشکل‌های مردم نهاد استان برنامه‌های مختلفی را در خصوص ازدواج و خانواده برگزار کردند، البته استمرار برگزاری این برنامه‌ها نیازمند مشارکت دستگاه‌های اجرایی است تا امکان برگزاری مطلوب آن‌ها فراهم شود.

وی ادامه داد: اقبال در سمن‌های استان قم برای فعالیت در عرصه خیریه برای ازدواج وجود دارد و خیرین استان مشارکت گسترده ای در زمینه کمک به ازدواج دارند، مجمع خیرین ازدواج در استان قم شکل می‌گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم افزود: مجمع خیرین ازدواج یک نهاد غیردولتی است و دستگاه‌های دولتی در اداره آن نقش ندارند، البته در جلسات هیأت امنا این مجمع خیرین، سمن‌ها و دستگاه‌های اجرایی حضور پیدا می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: استان قم جزو استان‌های پیشرو در زمینه پرداخت وام ازدواج در کشور است و بانک‌های استان بیش از 300  میلیارد تومان تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کردند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز