برخوردار رئیس جدید هیأت کاراته قم شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۰۹:۲۲:۵۰
کد خبر: ۹۵۵۶۲۸
برخوردار رئیس جدید هیأت کاراته قم شد
فدراسیون کاراته بدون تکرار مجمع انتخابات یا ثبت‌نام مجدد کاندیداها رسما ابلاغ علیرضا برخوردار را برای ریاست چهار سال آینده هیأت کاراته قم صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، یک هفته قبل بود که بعد از چند ماه از پایان دوره ریاست چهار ساله علیرضا برخوردار در هیأت کاراته استان قم و در شرایطی که در چهار ماه اخیر این هیأت به شکل سرپرستی با حضور محسن فارسی به فعالیت خود ادامه می‌داد، سرانجام مجمع انتخابات برای تعیین رئیس جدید برگزار شد.

این مجمع چهار کاندیدا داشت و نامزدهای ریاست در حضور رئیس فدراسیون کاراته، مدیر کل ورزش و جوانان و همچنین اعضای مجمع متشکل از نماینده قهرمانان، نماینده ورزشکاران، نماینده بانوان، داوران، مربیان، آموزش و پرورش و ... برای چهار سال ریاست این هیأت ورزشی با یکدیگر رقابت کردند.

البته از بین چهار کاندیدا رقابت اصلی بین محمدمهدی سلطانی و علیرضا برخوردار صورت گرفت زیرا دو کاندیدای دیگر انصراف دادند ولی هفته گذشته مجمع انتخابات هیئت کاراته قم به دلیل کسب نکردن آراء لازم توسط هیچ یک از کاندیداها، بدون معرفی رئیس جدید به کار خود پایان داد.

این در حالی است که علیرضا برخوردار و محمدمهدی سلطانی دو کاندیدای حاضر در این مجمع، در دو مرحله رای‌گیری به ترتیب ۷ و 5 رای کسب کردند ولی رئیس جدید با این آراء انتخاب نشد و در پایان آن مجمع مقرر شد همچنان کاراته قم توسط محسن فارسی به عنوان سرپرست اداره شود تا تصمیم نهایی فدراسیون پس از استعلام از وزارت ورزش و جوانان اعلام شود.

پس از اینکه مرحله نخست رای‌گیری در مجمع انتخابات هفته گذشته با هفت رای به نفع علیرضا برخوردار  و پنج رای برای محمدمهدی سلطانی به پایان رسید، سه رای نیز سفید به صندوق انداخته شد تا انتخابات به دور دوم کشیده شود اما در دور دوم نیز آراء اخذ شده به همان ترتیب دور نخست بود.

این اتفاق موجب شد فدراسیون کاراته و اداره کل ورزش برای معرفی رئیس جدید از معاونت ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان استعلام بگیرند تا رای نهایی درباره انتخابات اعلام شود، در نهایت پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی شورای امور مجامع معاونت قهرمانی و دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی وزارتخانه، به دلیل اینکه علیرضا برخوردار در دور دوم بالاترین رای را کسب کرده بود، به عنوان رئیس هیأت کاراته قم معرفی و چهار سال دیگر در مسوولیت خود ابقاء شد.

ابلاغ برخوردار به عنوان رئیس جدید هیات کاراته قم توسط فدراسیون در حالی صادر شد که به نظر می‌رسد رقیب وی یعنی محمدمهدی سلطانی به این تصمیم معترض است و احتمالا باید منتظر روزهای جنجالی در کاراته قم بود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز