آیت الله سبحانی تاکید کرد

برخورد قاطع با دست‌اندازان به بیت‌المال/به جای واژه عندالمطالبه از عند الاستطاعه استفاده شود

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۱:۰۳:۱۶
کد خبر: ۹۵۵۶۸۹
برخورد قاطع با دست‌اندازان به بیت‌المال/به جای واژه عندالمطالبه از عند الاستطاعه استفاده شود
یکی از مراجع تقلید با تاکید بر اینکه باید مدیران دستگاه قضا از زیرکی و هوشمندی لازم برخوردار باشند، گفت: برخورد قاطع و بدون ملاحظه به توصیه دیگران با کسانی که به بیت المال دست اندازی می کنند امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، آیت الله جعفر سبحانی در دیدار رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به رد صلاحیت برخی از نمایندگان فعلی مجلس از سوی شورای نگهبان اظهار کرد: مجلس در راس امور است و نباید در تایید صلاحیت کاندیداهای نمایندگی مجلس هیچگونه مسامحه‌ای صورت گیرد.

وی با تاکید بر اینکه نباید کسانی بر کرسی های مجلس بنشینند که متهم به فساد هستند، افزود: اقدامات صورت گرفته از سوی رئیس قوه قضاییه در زمینه مبارزه با فساد امیدواریم مردم را به دنبال داشته است.

این مرجع تقلید با تاکید بر ضرورت انتصاب مدیران شایسته و لایق در دستگاه قضا گفت: کسانی که در مسؤولیت‌های قضایی به کار گرفته می شوند باید مدیرانی انقلابی و مومن باشند.

وی با تاکید بر اینکه باید مدیران دستگاه قضا از زیرکی و هوشمندی لازم برخوردار باشند، گفت: برخورد قاطع و بدون ملاحظه به توصیه دیگران با کسانی که به بیت المال دست اندازی می کنند امری ضروری است.

آیت الله سبحانی به وضعیت زندانیان مهریه اشاره کرد و گفت: آزادی زندانیان مهریه از اقدامات خوب رئیس قوه قضاییه بود ولی این مسئله باید به صورت لایحه قانونی بوده و در کل کشور به اجرا گذاشته شود.

وی خاطرنشان کرد: باید در اسناد ازدواج نیز به جای واژه عندالمطالبه واژه از واژه عند الاستطاعه استفاده شود.

در این دیدار حجت الاسلام حسن درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور به ارائه گزارشی از فعالیت‌ها و برنامه‌های این سازمان پرداخت.

نظر شما