رییس جدید هیات کوهنوردی قم انتخاب شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۶ - ۱۲:۴۴:۳۰
کد خبر: ۹۵۵۷۸۵
رییس جدید هیات کوهنوردی قم انتخاب شد
مجمع انتخاباتی هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم روز یکشنبه با حضور رییس این فدراسیون در اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار که مسعود جوادی با کسب اکثریت آرا به‌عنوان رییس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سرپرست هیات کوهنوردی قم در این مجمع بابیان این‌که اداره کردن هیات ورزشی توسط سرپرستی، محدودیت‌های زیادی را برای هیات ایجاد می‌کند گفت: در استان قم یک سالن سنگ‌نوردی وجود دارد که دیواره خوبی دارد ولی تجهیزات این سالن مناسب نیست.

حمیدرضا مرادی با تاکید بر این‌که کوهنوردان استان با کمترین امکانات در حال فعالیت هستند، اظهار داشت: تجهیز سالن موجود و ایجاد سالن کوهنوردی ویژه نونهالان ازجمله اولویت‌های این هیات ورزشی است.

وی ادامه داد: متاسفانه به دلیل نبود دیواره‌ای استاندارد در رده سنی پایه در این استان، توسعه این رشته ورزشی با مشکل‌های جدی مواجه است.

رییس سابق هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی قم نیز در این مجمع گفت: فعال کردن آموزش کوهنوردی، کسب بالاترین رشد آموزشی کشور، اعزام تیم برای صعودهای برون‌مرزی و همچنین ایجاد سایت سنگ‌نوردی استان ازجمله اقدام‌های این هیات در سال‌های اخیر است.

مهدی مصطفی لو، تلاش برای معرفی رشته‌های کوهنوردی و همگانی کردن رشته‌های زیرمجموعه این هیات را موردتوجه قرار داد و گفت: برای تحقق این موضوع، سالانه ۱۲ همایش عمومی در سال‌های اخیر برگزارشده است.

از ۱۴ رای اعضای این مجمع، مسعود جوادی با کسب ۱۰ رای به‌عنوان ریاست هیات کوهنوردی و صعودهای ورزشی استان به مدت چهار سال انتخاب شد. همچنین حسن وفا دیگر کاندیدای ریاست این هیات ۳ رای کسب کرد و یک رای نیز باطله اعلام شد.

مهدی مصطفی لو پیش‌ازاین به مدت چهار سال مسئولیت هیات کوهنوری و صعودهای ورزشی استان را بر عهده داشت. این هیات ورزشی حدود یک سال به‌صورت سرپرستی اداره شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز