۴۰ هزار غذای ماندگار و ۷۵ هزار غذای گرم میان سیل‌زدگان توزیع شد

۱۳۹۸/۱۱/۰۸ - ۰۸:۵۲:۱۶
کد خبر: ۹۵۶۶۱۹
۴۰ هزار غذای ماندگار و ۷۵ هزار غذای گرم میان سیل‌زدگان توزیع شد
مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت گفت: قرارگاه جهادی فاطمی به همت خادمیاران و جهادگران آستان مقدس طی هشت روز فعالیت در سیستان و بلوچستان، بیش از 40 هزار غذای ماندگار، پنج هزار آب معدنی و 75 هزار پرس غذای گرم را میان سیل‌زدگان توزیع کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور، با اشاره به تلاش آستان مقدس برای کمک به سیل‌زدگان اظهار کرد: خادمان و جهادگران آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با راه‌اندازی قرارگاه جهادی فاطمی از هشت روز گذشته کمک به سیل‌زدگان را در سیستان و بلوچستان دنبال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: این قرارگاه تاکنون بیش با توزیع 40 هزار غذای ماندگار، پنج هزار آب معدنی و 75 هزار پرس غذای گرم را تهیه و در میان سیل‌زدگان توزیع کرده است.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) گفت: روحانیون جهادی تبلیغی اعزامی از طرف آستان مقدس بانوی کرامت با مشارکت در امر امدادرسانی موجب دلگرمی خانواده‌های آسیب دیده سیستان و بلوچستان شده و به صورت ویژه‌تر در کنار کودکان و نوجوانان بوده‌اند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۹۴۹۶۲۸۲۵۵ بانک ملت به نام آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان واریز و یا از کد دستوری #۲۵۱۷۴۱ و نشانی اینترنتی «www.nazr.amfm.ir» استفاده کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز