پرداخت تعداد ۹۴۶۰ تسهیلات ازدواج در قم

۱۳۹۸/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۴:۵۸
کد خبر: ۹۵۸۶۸۱
پرداخت تعداد ۹۴۶۰ تسهیلات ازدواج در قم
مدیر کل ورزش وجوانان استان قم گفت: در سال جاری تا کنون تعداد ۹۴۶۰ تسهیلات ازدواج در قم به جوانان در شرف ازدواج پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، رسول منعم در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان بخش کهک در سخنان خود اظهار داشت: به قشر جوان می توان از دو رویکرد تهدید و فرصت نگاه کرد که با رویکرد فرصت می توان به آنان افزایش اعتماد بنفس، دانایی و آگاهی داد.

وی با اشاره به این مطلب که اگر قشر جوان از آگاهی برخوردار باشد شاهد شکوفایی جامعه در سال های پیشروخواهیم بود عنوان کرد: در سال جاری سه جلسه ستاد ساماندهی در مرکز استان به انجام رسیده و در بخش ها این رقم عدد 7 را نشان می دهد.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم ابراز کرد: در سال جاری تا کنون تعداد ۹۴۶۰ تسهیلات ازدواج در قم به جوانان در شرف ازدواج پرداخت شده است.

منعم باذکراین مطلب که این اداره کل آمادگی برگزاری کارگاه های آموزشی را در بخش ها دارد تاکید کرد: 116 دوره‌ی آموزشی در سال 1398 به انجام رسیده است.

وی در ادامه به تعدادهای سازمان های مردم نهاد سطح استان قم اشاره کرد و تصریح کرد: در استان قم 35 سمن فعال داریم و در حال حاضر نیز 11 سمن در شرف اخذ مجوز هستند.

مدیر کل ورزش وجوانان استان قم خاطر نشان کرد: سه خانه جوانان در سطح استان قم در سال 1398 باحضور مسئولین عالی رتبه کشوری و استانی افتتاح و در اختیار مردم قرار گرفته است.

منعم ادامه داد: ما توقع داریم افزایش تعداد سمن‌هارو در آینده شاهد باشیم.

 

نظر شما